Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends 13.15 Yama Notları Yayınlandı


League of Legends, popüler çevrimiçi çok oyunculu bir savaş arenası oyunudur ve sürekli olarak güncellenen yama notlarıyla oyuncularına heyecan verici deneyimler sunmaya devam etmektedir. Bu strateji tabanlı oyun, her yama ile oyun mekaniği, karakter dengesi, görsel güncellemeler ve yeni içeriklerle geliştirilmektedir. Eşsiz oyun deneyimi ve sürekli güncellenen içerikleriyle League of Legends, oyunseverlerin heyecanını canlı tutmaya devam ediyor. League of Legends Yama notları açıklandı. LoL yama notlarında öne çıkanları sizlerle paylaşıyoruz. 13.15 Yama notları ağırlıklı olarak yeni oyun modu ve şampiyonlarda değişiklik var. LoL yama notlarında öne çıkanları ve detayları Kopazar'da her yamada olduğu gibi sizlerle!

Yamada Öne Çıkanlar

ŞAMPİYONLAR

Aatrox

Q'nun hasarı azaldı.

 Önceki yamadaki Aatrox güçlendirmeleri bir tık AAşırı olduğundan onları biraz AAzaltmaya karar verdik. Bu zayıflatmayla, artan minyon dalgası temizleme gücünü değiştirmeden geçen yamadan sonra elde ettiği yüksek hasarı biraz düşürmeyi amaçlıyoruz. 

Q - Darkin Kılıcı

  • İLK KULLANIM HASARI: 10/25/40/55/70 (+%60/70/80/90/100 SG) ⇒ 10/25/40/55/70 (+%60/67,5/75/82,5/90 SG) (Not: Q'nun ikinci kullanımı taban hasardan %25 daha fazla hasar verirken üçüncü kullanımı %50 daha fazla hasar vermeye devam ediyor.)


Caitlyn

Pasifin kritik vuruş ihtimali oranı arttı. R'nin kritik vuruş ihtimaline bağlı fazladan hasarı arttı.

 Caitlyn son zamanlarda güç seviyesi bakımından hedefi tutturamıyordu. Biz de atışlarını güçlendirmek için tüfeğine biraz daha barut (ya da hextech) eklemeye geldik. Bu yamada Caitlyn'in özellikle pasifi ve ultisinin kritik vuruş ihtimallerine odaklanarak kritik vuruş temelli dizilimlerle daha fazla güçlenmesini sağlıyoruz. Bu değişikliklerle koridorunda avantaj yakalayamayacak olsa da eşyalarla güçlenme açısından rakiplerine yetişebilecek. 

Pasif - Tam Kafadan

  • KRİTİK VURUŞ ORANI KATSAYISI: 1,2 ⇒ 1,3 (Not: Bu düzenleme %100 Kritik Vuruş İhtimalinde taban hasarı 27 arttırıyor.)

R - Son Koz

  • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNE BAĞLI OLARAK HASAR ARTIŞI: %10 Kritik Vuruş İhtimali başına fazladan %2,5 Hasar ⇒ %10 Kritik Vuruş İhtimali başına fazladan %3,5 Hasar


Camille

Saldırı gücü büyüme oranı arttı. R'nin isabet halinde verdiği hasar arttı.

 Son zamanlarda Camille'in bacakları biraz körelmişti. Profesyonel düzeyde de kendisini pek göremediğimiz için yetenek setini biraz güçlendirmenin yollarını arıyoruz. SG büyüme oranını ve ultisi sırasında verdiği hasarı yükselterek hem yan koridorlarda hem de takım savaşlarında skor alma ihtimalini arttırmış olacağız. 

Taban nitelikler

  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3,5 ⇒ 3,8

R - Hextech Ültimatomu

  • SALDIRI BAŞINA İLAVE BÜYÜ HASARI: 5/10/15 ⇒ 20/30/40

Gwen

Taban can yenilenmesi arttı. W'nun ilave zırhı ve büyü direnci arttı.

 Gwen bu sıralar biraz zorlanıyordu, biz de ona ellerimizle diktiğimiz mecazi bir can simidi atmaya karar verdik. Hasarı zaten iyi durumda, bu yüzden oyunun erken safhalarında dayanıklılığını arttırarak özellikle zorlu eşleşmelerde işini kolaylaştırmak istiyoruz. Bu değişikliklerin ardından Gwen'in özellikle de Kutlu Sis'i doğru kullandığı durumlarda dişli rakiplerle daha başarılı takaslara girebileceğini düşünüyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN YENİLENMESİ: Her 5 saniyede 8,5 ⇒ Her 5 saniyede 9

W - Kutlu Sis

  • İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 17/19/21/23/25 (+%7 YG) ⇒ 22/24/26/28/30 (+%7 YG)

Ivern

Büyü direnci azaldı. W'nun takım arkadaşlarına sağladığı isabet halinde hasar arttı. E'nin kalkan gücü düzenlendi. R'nin (Daisy!) süresi azaldı, zırhı ve büyü direnci azaldı, canı azaldı, saldırı gücü azaldı.

 Ivern'ün LoL'de efsuncu bir ormancı olarak özgün bir role sahip. Biz de birincil diziliminin efsuncu olması gerektiğini düşünüyoruz. Yüksek YG dizilimleri kullanılabilir olmalı ancak şu an destek dizilimlerinden ciddi ölçüde daha iyiler. E'sinin YG oranını azaltıyor, taban kalkanını arttırıyoruz ve takım arkadaşlarını güçlendiren W'sunu daha etkili hale getiriyoruz. Daisy'nin de diğer şampiyonlarla 1'e 1 mücadele etmesini istemediğimizden ilave SG'ye bağlı YG oranını azaltıyoruz. Tüm bunlar dizilimlerini ve oynanışını Gece Tırpanı yerine daha destek odaklı bir yöne çevirmeli.

Buna ek olarak Ivern kelimenin tam anlamıyla fazla güçlü. Yukarıda bahsettiğimiz değişikliklerin yanı sıra büyü direncini, menzilli bir şampiyonunkine göre yeniden ayarlıyor ve Daisy'nin süresini Tibbers'ınkine eşit olacak şekilde azaltıyoruz. 45 saniye, onu zarar görmeyecek şekilde tehlikeden uzağa yönlendirmeye yetecek ama sürekli Ivern'ün yanında dolaşmasını engelleyecek.

Son olarak Daisy'nin toplam dayanıklılığını değiştiriyoruz ve bunun iki sebebi var: İlk olarak Çarp artık yoldaşlara yüksek hasar vermiyor, bu yüzden dayanıklılığını bir miktar azaltmak zorundayız. İkincisi de dayanıklılığını yetenek seviyesine göre değil, şampiyon seviyesine göre artacak şekilde değiştiriyoruz. Bunun nedeni 6. seviyedeki oyun durumunun 10. seviyedeki oyun durumundan çok farklı olması. Ancak yoldaşlar için bu iki durum arasında genelde kayda değer bir dayanıklılık farkı yok. 

Taban nitelikler

  • BÜYÜ DİRENCİ: 32 (+ seviye başına +2,05) ⇒ 30 (+ seviye başına +1,3) (Not: Bu düzenleme menzilli şampiyonlara özel)

W - Yeşert

  • TAKIM ARKADAŞLARININ İSABET HALİNDE HASARI: 5/7,5/10/12,5/15 (+ Ivern'ün yetenek gücünün %10'u) ⇒ 10/15/20/25/30 (+ Ivern'ün yetenek gücünün %10'u)

E - Patlartohum

  • KALKAN GÜCÜ: 80/115/150/185/220 (+%75 YG) ⇒ 85/125/165/205/245 (+%50 YG) (Not: Bu düzenleme Ivern 20/40/60/80/100 YG kazanana dek güçlendirme görevi görecek.)

R - Daisy!

  • SÜRE: 60 saniye ⇒ 45 saniye
  • ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 20/50/100 (+%5 YG) ⇒ 6-18. seviyelerde 30-90
  • CAN: 1300/2600/3900 (+%50 YG) ⇒ Sabit olarak artmayacak şekilde 6-18. seviyelerde 1000-4400 (+%50 YG) (Not: Bu düzenleme dayanıklılığı yaklaşık olarak %5 azaltıyor.)
  • DAISY! SALDIRI GÜCÜ: 70/100/130 (+%30 YG) ⇒ 70/100/130 (+%15 YG) (Not: Son şok dalgasının hasarı değişmedi.)


Kai'Sa

Taban canı azaldı. Q'nun hasarı azaldı. W'nun bekleme süresi arttı.

 Kai'Sa popülerlikte kendini aştı ve şu an etkili bir sürü dizilim seçeneği mevcut. Kraken artı Seribıçaklar gibi SG dizilimleri biraz fazla güçlü ve yüksek YG dizilimleri de sınırı cidden aşıyor. Bu yüzden çok güçlü bir alt koridor şampiyonu haline geldi. Hasarı yüksek bazı YG dizilimlerine ufak zayıflatmalar getiriyoruz. Ayrıca daha genel bir zayıflatma yaparak sahip olduğu etkili dizilimleri ve eğlenceli oynanışını kaybetmemesini amaçlıyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 670 ⇒ 640

Q - Icathia Yaylımı

  • FÜZE BAŞINA HASAR: 40/55/70/85/100 (+%50 İlave SG) (+%30 YG) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%50 İlave SG) (+%20 YG)
  • TEK HEDEFE YÖNELİK AZAMİ HASAR (GELİŞMEMİŞ): 90/123,75/157,5/191,25/225 (+%112,5 İlave SG) (+%67,5 YG) ⇒ 90/123,75/157,5/191,25/225 (+%112,5 İlave SG) (+%45 YG)
  • TEK HEDEFE YÖNELİK AZAMİ HASAR (GELİŞMİŞ): 150/206,25/262,5/318,75/375 (+%187,5 İlave SG) (+%112,5 YG) ⇒ 150/206,25/262,5/318,75/375 (+%187,5 İlave SG) (+%75 YG)

W - Hiçlik Topu

  • GELİŞİM SONRASI BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA: %77 ⇒ %75 (Not: Bu düzenleme, isabet halinde bekleme süresinde %8,7'lik bir artış anlamına geliyor.)

Maokai

Q'nun canavarlara yönelik hasarı azaldı.

 Maokai bu sezon profesyonel düzeyde kök salmış olsa da tekli sırada iyi bir durumda. Maokai baskınlarda ve takım savaşlarında uyguladığı kitle kontrolü ile rakiplerini ağaç etmekte oldukça başarılı. Bu yüzden biz de bu yamada kamp temizleme hızını biraz düşürmeye karar verdik. 

Q - Diken Vuruşu

  • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 100/120/140/160/180 ⇒ 80/100/120/140/160

Nami

Pasifin ilave hareket hızı arttı. Q'nun taban hasarı arttı.

 Son değişikliklerimizden sonra Nami artık Lucian'a ihtiyaç duymadan kendi yüzgeçleri üzerinde durabilen güçlü bir balık haline geldi. Artık Lucian'a bağlı olmadığı için yetenek setini rahatça biraz daha güçlendirebiliyoruz. Spesifik olarak takım arkadaşlarına verdiği hareket hızını ve Q'sunun hasarını biraz daha arttırıyoruz. Birincil destek araçları olduğundan W ile E yeteneklerine dikkatle yaklaşmak istedik ve dolayısıyla bu yetenekler yerine takım arkadaşlarına daha fazla hareket hızı vererek yardımcı olmasını sağlıyoruz. Ayrıca isabet ettirmesi nispeten daha zor olan yeteneğini biraz daha tatmin edici hale getirerek erken safhalardaki gücünü arttırıyor ve koridorunda baskın bir destek şampiyonu olarak kaldığından emin oluyoruz. 

Pasif - Vahşi Dalgalar

  • İLAVE HAREKET HIZI: 90 (+%20 YG) ⇒ 100 (+%25 YG)

Q - Suya Hapis

  • BÜYÜ HASARI: 75/130/185/240/295 (+%50 YG) ⇒ 90/145/200/255/310 (+%50 YG)

Rell

Rell'e birden fazla yaşam kalitesi iyileştirmeleri geldi.

 Rell orta ölçekli güncellemesinin ardından bir süredir alt koridor ve ormanda dört nala hücum ediyor. Karşımıza bazı hatalar, tutarlılık problemleri ve yaşam kalitesini iyileştirme fırsatları çıkınca bu yamada harekete geçtik.

Q + Sıçra kombosu Ahri'nin E'si gibi yetenek atışlarıyla benzer prensipte çalışıyordu. Yetenek, Sıçra kullandıktan sonra açıyı gerekirse ayarlayarak ilk hedeflendiği konuma yöneliyordu. Bu durum hem eksileri hem de artıları beraberinde getiriyordu fakat Rell'in özellikle de yüzey şekillerinin üzerinden Sıçra kullandıktan sonra Q yeteneğini arkasına doğru ya da hedeflenenden tamamen farklı bir açıda kullanmasına neden oluyordu. Bu da doğal olarak oyuncuların tadını kaçırıyordu. Ayrıca biraz hantal ve tutarsız hissettiren W2 saldırısını da düzeltiyoruz. Son olarak pasifinin yetenek ve normal saldırılar arasında kullanılmasında bazı tutarsızlıklar vardı. Bunları da çözüyoruz. 

Pasif - Kalıpları Kır

  • İŞİN SIRRI TUTARLI OLMAK: Artık tüm yetenekler ve normal saldırılar önce hasar veriyor, SONRA pasifi uyguluyor. (Not: Eskiden Q, W2 ve R pasifi uyguladıktan sonra hasar verirken E ve normal saldırılar bunun tam tersini yapıyordu.)

Q - Parçalayan Darbe

  • Q'NUN SIÇRA ETKİLEŞİMİ: Q, Sıçra kullanıldıktan sonra hedeflenen ilk konumu korur ⇒ Q, Sıçra kullanıldıktan sonra mutlak doğrultuyu korur (Not: Bu düzenleme yeteneğin daha anlaşılır olmasını ve beklentileri daha iyi karşılamasını sağlamalı.)

W - Demirbazlık: Binek Sırtı

  • YAŞAM KALİTESİ İYİLEŞTİRMESİ: Artık Rell bir hedefe kilitlendikten sonra rakibini havaya savurmadan önce daha hızlı atılıyor. Bu düzenleme hem bazı hataları gidermeli hem de yeteneğin daha hızlı ve tutarlı hissettirmesini sağlamalı.
  • CANAVAR AVI TALİMİ: W'nun (Binek Sırtı) destansı canavarlara hasar vermemesine yol açan hata giderildi.

Sejuani

W'nun taban hasarı azaldı.

 Maokai gibi Sejuani de bu sezon profesyonel düzeyde gözde bir ormancıydı ve artık koltuğunu başka bir ormancıya bırakmasının zamanı geldi. Kamp temizleme hızına ve erken safhalardaki çatışmalara olan etkisi sebebiyle özellikle profesyonel düzeyde öne çıkan W'sunun taban hasarını azaltıyoruz. 

W - Kışın Gazabı

  • İLK KULLANIM HASARI: 20/25/30/35/40 (+%20 YG) (+ azami canın %2'si) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%20 YG) (+ azami canın %2'si)
  • İKİNCİ KULLANIM HASARI: 30/70/110/150/190 (+%60 YG) (+ azami canın %6'sı) ⇒ 20/60/100/140/180 (+%60 YG) (+ azami canın %6'sı)


Shyvana

Saldırı gücü büyüme oranı azaldı, can büyüme oranı azaldı.

 Shyvana'nın son değişikleri biraz dilimizi yaktı, biz de bu sefer biraz üflemeye geldik. Shyvana her zaman düşük MMR düzeylerinde daha iyiydi ancak son değişiklikler bu orantısızlığı daha da belirgin hale getirdi. Şimdiki değişikliklerimiz ile bazı taban niteliklerini azaltarak onu gücünün bir kısmını kaybetmeyi göze alabileceği ileri safhalarda biraz daha zayıflatıp bu orantısızlığı ortadan kaldırmayı hedefliyoruz. Ancak bunları yaparken halihazırda düşük olan kamp temizleme hızını etkilemek istemiyoruz. 

Taban nitelikler

  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: Seviye başına 3,4 ⇒ Seviye başına 3
  • CAN BÜYÜME ORANI: Seviye başına 109 ⇒ Seviye başına 104

Taliyah

Q'nun hasarı arttı. E'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı, canavarlara yönelik hasarı arttı.

 Taliyah son zamanlarda kimsenin dünyasını altüst edemiyor. Bu da biraz üzücü çünkü toprağı kontrol etmek kimliğinin önemli parçalarından biri. Şu an Taliyah'nın hem orta koridor hem de ormanda özellikle oyunun erken safhalarındaki hasarı ve bekleme süresi açısından birkaç güçlendirmeye açık olduğunu düşünüyoruz. 


Q - Taş Hasadı

  • BÜYÜ HASARI: 45/65/85/105/125 (+%50 YG) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%50 YG)


E - Toprak Bozumu

  • BEKLEME SÜRESİ: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 16/15,5/15/14,5/14 saniye

  • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %150 ⇒ %175


Yasuo

Pasifin kalkan oranı düzenlendi.

 Yasuo hâlâ Ölümsüz Kalkanyay'ı oyunun erken safhalarında bir seçenek olmaktan çıkaran Sezon Ortası Güncellemesi'ni atlatabilmiş değil. Ona oyunun erken ve orta safhalarındaki çatışmalarda Mahvolmuş Kralın Kılıcı veya Ölümün Dansı'na bel bağlaması gerekmeden yeterli dayanıklılığı verme çalışmalarımız devam ediyor. Böylece kritik vuruşa dayanan temel oynanış tarzını korumuş olacağız. Bu yamadaki değişiklikle 1. ve 18. seviyedeki kalkanına dokunmadan oyunun orta safhalarındaki kalkanını %30-50 arttırıyoruz. 


Pasif - Avarenin Yolu

  • KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 125-600 ⇒ Taban nitelik artışını yansıtarak 125-600


Yone

W'nun kalkan gücü arttı.

 Yone şu sıralar tekli sırada pek iyi bir performans sergileyemiyor. Tıpkı Yasuo gibi o da oyunun başlarında kendisine çok ihtiyaç duyduğu hayatta kalma potansiyelini veren Ölümsüz Kalkanyay'ı artık alamıyor. W kalkanını arttırarak koridorunda daha iyi takaslara girebilmesini sağlıyor ve oyun boyunca genel dayanıklılığını arttırıyoruz. 


Q - Ölümcül Çelik

  • KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 45-65 (+%65 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 60-80(+%75 İlave SG)



Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.