Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends, popüler çevrimiçi çok oyunculu bir savaş arenası oyunudur ve sürekli olarak güncellenen yama notlarıyla oyuncularına heyecan verici deneyimler sunmaya devam etmektedir. Bu strateji tabanlı oyun, her yama ile oyun mekaniği, karakter dengesi, görsel güncellemeler ve yeni içeriklerle geliştirilmektedir. Bu yazıda, League of Legends'ın en son yama notlarından ve oyunun nasıl evrildiğinden bahsedeceğiz. Oyuncular, bu güncellemelerle birlikte oyun içindeki değişiklikleri yakından takip ederek oyunu daha iyi anlamak ve rakiplerine karşı üstünlük sağlamak için stratejilerini güncelleyebilirler. Eşsiz oyun deneyimi ve sürekli güncellenen içerikleriyle League of Legends, oyunseverlerin heyecanını canlı tutmaya devam ediyor. League of Legends Yama notları açıklandı. LoL yama notlarında öne çıkanları sizlerle paylaşıyoruz. 13.16 Yama notları ağırlıklı olarak oyuniçi düzenlemeler ve şampiyonlarda değişiklik var. LoL yama notlarında öne çıkanları ve detayları Kopazar'da her yamada olduğu gibi sizlerle!

SİSTEM DEĞİŞİKLİKLERİ

KESKİNGAGALAR

  • Keskingagalardan elde ettiğiniz son eşya bileşeni artık daima bir bileşen eşya örsü oluyor.

BÖLGE GEÇİTLERİ

  • Yordle Kampı bölge geçidi Can Pazarı Arenası adlı bir Noxus geçidine dönüştü.
  • Dokuzlar Salonu'nun kazandırdığı altın miktarı önemli ölçüde azaldı.
  • Dokuzlar Salonu'nun ganimet seçeneklerinden biri olan iki yıldızlı birimin altın bedeli artık mevcut aşama kadar değil, mevcut aşamanın bir eksiği kadar oluyor.

Bir hatayı araştırdığımız için Dengesiz Yarık'taki değişken eşya geçici bir süreliğine Mavi Güçlendirme olarak belirmeyecek.


BÜYÜK DEĞİŞİKLİKLER

  • Demacia'lı Elitlerin Sayısı: 1/2/3/5 ⇒ 1/2/4/6
  • Demacia'lı Elitlerin Zırh ve Büyü Direnci: 5/25/60/125 ⇒ 5/30/50/100
  • Atıcıların Yük Başına Kazandığı Saldırı Gücü: %6/11/20 ⇒ %6/12/22
  • Mahirlerin İlave Yetenek Kullanımlarındaki Etki Kaybı: %60 ⇒ %66
  • Sona'nın Kreşendo Yeteneğinin Saldırı Hızı İlavesi: %30/35/40 ⇒ %35/40/45
  • Taliyah'nın Yerden Bitme Hasarı: 150/225/350 ⇒ 160/240/370
  • Teemo'nun Tehlikeli Tuzak Hasarı: 230/350/535/535 ⇒ 260/390/585/585
  • Vel'Koz'un Plazma Ayrışması Hasarı: 210/315/520 ⇒ 230/345/560
  • Gölge Adalar Birimlerinin Mana Yenilenmesi: 5/12/20 ⇒ 6/12/18
  • Gölge Adalar Birimlerinin Azami Can Kalkanı: %40/80/125 ⇒ %45/80/115
  • Shurima'lıların Yükselince Kazandığı İlave Can: %30 ⇒ %33
  • 7 Birimlik Shurima Eşiğinin Yükseliş İlavesi: %20 ⇒ %25
  • Zaun Modifikasyonu Değişken İmplant'ın Saldırı Gücü, Yetenek Gücü ve Mutlak Sömürüsü: %25 ⇒ %30
  • Zaun Modifikasyonu Robot Kol'un Tetiklenme İhtimali: %50 ⇒ %40
  • Zaun Modifikasyonu Dengesiz Kimyasal Tankı'nın Aşırı Yüklenmiş Haldeki Patlama Hasarı: Azami canın %45'i ⇒ Azami canın %35'i
  • Zaun Modifikasyonu Hextech Kabuk'un Azami Can İyileştirmesi: %10 ⇒ %12
  • Zaun modifikasyonu Hextech Kabuk artık yakma, yara, örseleme, aşındırma ve mana yağmalama dahil olmak üzere tüm zayıflatmaları kaldırıyor.
  • Zaun modifikasyonu Hextech Kabuk'un aşırı yüklenmiş halde verdiği hasar artık Sion dirildiğinde tetiklenmiyor.

1. Aşama Birimler

  • Kayle'ın Temel İlahi Yükseliş Yeteneğinin İsabet Halinde Hasarı: %33/44/66 YG ⇒ %35/50/75 YG
  • Kayle'ın Gelişmiş İlahi Yükseliş Yeteneğinin Dalga Hasarı: %33/44/66 YG ⇒ %20/25/40 YG
  • Orianna artık Komut: Koru yeteneğini kullandıktan sonra saldırmaya daha çabuk başlıyor.
  • Samira'nın Gösteriş Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %175 ⇒ %200/200/210
  • Samira'nın Gösteriş Yeteneğinin Zırh Azaltması: 20/25/30 ⇒ 10/15/20
  • Samira'nın Gösteriş yeteneği artık hedefin zırhını 0'ın altına indiremiyor.

2. Aşama Birimler

  • Ashe'in Saldırı Hızı: 0,7 ⇒ 0,75
  • Ashe'in Manası: 30/60 ⇒ 20/70
  • Ashe'in Yaylım Ateşi Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %150/150/160 ⇒ %160/160/170
  • Galio'nun Durand Kalkanı Yeteneğinin Hasar Azaltması: %20/20/30 ⇒ %25/25/35
  • Kled'in Skaaaaaaarl! Yeteneğinin Biriken Saldırı Hızı: %60/65/70/75 ⇒ %65/70/75/80
  • Swain'in Başlangıç Manası: 30/70 ⇒ 20/70
  • Swain'in İblis Ateşi Yeteneğiyle Kazandığı Can: 450/500/550 ⇒ 375/450/650
  • Swain artık inceleme panelinde "YG Odaklı Tank" olarak sınıflandırılıyor.
  • Taliyah'nın Yerden Bitme Hasarı: 150/225/350 ⇒ 160/240/370
  • Teemo'nun Tehlikeli Tuzak Hasarı: 230/350/535/535 ⇒ 260/390/585/585
  • Teemo'nun Mahir mantarının sekme mantığı 13.14 versiyonuna döndürüldü. Mantarlar artık ilk hedeften sonra rasgele bir hedefe sekiyor.

3. Aşama Birimler

  • Garen'in Yargı Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %75/75/85 ⇒ %80/82/85
  • Kalista'nın Sapla ve Sök Yeteneğinin Mızrak Hasarı: 16/24/40 ⇒ 18/27/45
  • Sona'nın Kreşendo Yeteneğinin Saldırı Hızı İlavesi: %30/35/40 ⇒ %35/40/45
  • Vel'Koz'un Plazma Ayrışması Hasarı: 210/315/520 ⇒ 230/345/560
  • Vel'Koz'un Plazma Ayrışması atışı artık ilk hedefi takip ediyor.
  • Vel'Koz'un Plazma Ayrışması atışı havadayken hedef katledildiğinde artık atış, hedef konuma ulaştıktan sonra ikiye ayrılıyor.

4. Aşama Birimler

  • Aphelios'un Ay Işığı Nöbeti yeteneğinin ay patlaması atışının hızı arttı.
  • Aphelios'un Çakramlarının Saldırı Gücü Oranı: %8/8/30 ⇒ %10/10/30
  • Lux artık Işık Seli yeteneğiyle rakiplerinin büyü direncini 0'ın altına indiremiyor.
  • Lux'ın Işık Seli yeteneği artık kullanım sırasında daha hızlı dönüyor.
  • Shen'in Ionia İlavesinin Hasar Azaltması: %10 ⇒ %9
  • Shen'in Ki Kalkanı Yeteneğiyle Kendisine Kazandırdığı Kalkan: 350/450/2000 ⇒ 400/500/2000
  • Shen artık biraz daha büyük.
  • Yasuo'nun Son Nefes yeteneğinin menzili artık saldırı menziline bağlı olarak artmıyor.
  • Yasuo'nun Canı: 950 ⇒ 1000
  • Yasuo'nun Son Nefes Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %475/475/1500 ⇒ %500/500/1500
  • Yasuo'nun Son Nefes Yeteneğinin Yetenek Gücü Oranı: %50/75/300 ⇒ %55/85/300
  • Urgot'un Horgörü Kalkanı: 400/500/1200 ⇒ 375/450/1200
  • Urgot'un Horgörü Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %250 ⇒ %225
  • Zeri'nin Akım Yeteneğinin Süresi: 9/9/15 saniye ⇒ 8/8/15 saniye
  • Zeri'nin Zincirleme Yıldırımlarının Saldırı Gücü Oranı: %50 ⇒ %45

5. Aşama Birimler

  • Aatrox'un Dünyaların Sonu Yeteneğinin Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
  • Aatrox'un Darkin Özelliğinin Kazandırdığı Can: 400 ⇒ 350
  • Aatrox artık dirilirken hasar görmez ve hedef alınamaz hale geliyor.
  • Ahri'nin Öz Hırsızı Yeteneğinin Mana Yağmalaması: %30 ⇒ %20
  • Ahri'nin Öz Hırsızı Hasarı: 100/150/1000 ⇒ 90/135/1000
  • Ahri'nin Öz Hırsızı Patlamasının Hasarı: 250/375/3000 ⇒ 230/350/1888
  • Bel'Veth'in Asil Girdap Yeteneğinin Saldırı Başına İlave Hasarı: 20/30/50 ⇒ 15/25/50
  • Bel'Veth'in Asil Girdap Yeteneğinin Saldırı Sayısı: %100 Toplam Saldırı Hızı başına 6 ⇒ 6 + %100 İlave Saldırı Hızı başına 5
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Acil Durum Tamiri YENİLENDİ: Tamir süresi artık tüm seviyelerde sabit 7 saniye.
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Acil Durum Tamiri: Doruk Tareti'ne bu geliştirmeden birden fazla vermek artık tarete ilave zırh ve büyü direnci sağlıyor.
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Acil Durum Tamiri, 1 Geliştirme: 10 Zırh ve Büyü Direnci
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Acil Durum Tamiri, 2 Geliştirme: 50 Zırh ve Büyü Direnci
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Acil Durum Tamiri, 3 Geliştirme: 100 Zırh ve Büyü Direnci
  • Heimerdinger'ın Teknodeha Geliştirmesi Mekaroket Akını'nın Roket Sayısı: 7 ⇒ 5
  • Bandle Şehri Ryze'ın çağırdığı birimlerin yıldız seviyeleri artık en az Ryze'ınki kadar oluyor.
  • Ionia Ryze'ın Manası: 60/120 ⇒ 50/125
  • Ionia Ryze'ın Mekân Sapması Hasarı: 175/275/3500 ⇒ 175/275/1500
  • Ionia Ryze'ın Mekân Sapması İyileştirmesi: 400/600/3000 ⇒ 400/500/3000
  • Piltover Ryze'ın Hapis Alanında Paylaşılan Hasar: %15/20/500 ⇒ %15/30/500
  • Targon Ryze'ın Başlangıç Manası: 10/100 ⇒ 30/100
  • Targon Ryze'ın İlk Hedefin Azami Canına Bağlı Yüzdelik Hasarı: %18/25/100 ⇒ %18/30/100
  • Zaun Ryze'ın Manası: 50/90 ⇒ 40/100
  • Senna'nın Arındırıcı Özelliğinin Kalkan Etkisi Başına Kazandırdığı Saldırı Hızı: %8 ⇒ %6
  • Sion'un Ölümün Görkemi Yeteneğiyle Dirildikten Sonra Her Saniye Kaybettiği Can: %15/10/0 ⇒ %20/13/0

Eklentiler

  • Yükseliş Eklentisinin Hasar Artışı: %45 ⇒ %50
  • Atılgan Tacı artık Bombardıman Topu yerine Adaletin Eli kazandırıyor.
  • Yakındiyar'ın En Hızlıları Eklentisinin Başlangıçtaki Saldırı Hızı: %5 ⇒ %8
  • Sınırsız Güruh Eklentisinin Kazandırdığı Altın: 8 ⇒ 6
  • Sınırsız Güruh+ YENİ: Yalnızca Aşama 4-2'de çıkıyor ve 9 Altın kazandırıyor.
  • Müdavim Eklentisinin Gerektirdiği Yenileme: 10 ⇒ 8
  • Perili Kabuk (Gölge Adalar) Eklentisinin Yük Başına Zırh ve Büyü Direnci: 10 ⇒ 13
  • İleri Safhalarda Görüşürüz ve Seviye Atla! artık aynı anda karşınıza çıkmıyor.
  • Mana Tutuşması yeniden etkinleştirildi.
  • Veda Hediyesi eklentisi artık kalkanını eşyadan önce değil, eşyayla birlikte kazandırıyor.
  • İşin Sırrı Pratik (Mahir) Eklentisinin Kullanım Başına Yetenek Gücü: 5 ⇒ 6
  • İşin Sırrı Pratik (Mahir) Eklentisinin Azami Yetenek Gücü: 70 ⇒ 90
  • Taşınabilir Ocak Eklentisinin Sunduğu Seçenek Sayısı: 3 ⇒ Aşamaya bağlı olarak 2/3/4
  • Boşluk Geçişi Eklentisinin Kullanım Başına Yetenek Gücü: 35 ⇒ 32
  • Yatırım Uzmanı Eklentisinin Gerektirdiği Yenileme: 22 ⇒ 20
  • Bilginin Gücü I/II/III Eklentilerinin Kazandırdığı Altın: 10/16/20 ⇒ 8/12/16 (XP miktarları değişmedi)
  • Parlak Mucitler YENİLENDİ: Piltover birimleriniz artık sahip olduğunuz her 10 Altın için %10 Saldırı Hızı kazanmıyor. Bunun yerine %8 daha fazla hasar veriyorlar.
  • Parlak Mucitler Eklentisinin 50 Altındaki Azami İlavesi: %50 Saldırı Hızı ⇒ %40 İlave Hasar
  • Shurima'nın Mirası Eklentisinin Asgari Güneş Kursu Hasarı: 180 ⇒ 160
  • Shurima'nın Mirası Eklentisinin Azami Güneş Kursu Hasarı: 900 ⇒ 800
  • Patron Eklentisinin Mekik Başına Saldırı Hızı ve Yetenek Gücü: %40 ⇒ %45
  • Sett, Patron eklentisi etkinken mekik çektiğinde artık yara (iyileştirme zayıflatması) tesirinden arınıyor.
  • Şok Sağlıklı Eklentisinin Canı: 100 ⇒ 111
  • Ne Ocak Ama! eklentisinin Obsidiyen Balta başta olmak üzere aynı eşyadan birden fazla kazandırma ihtimali artık biraz daha düşük.

KÜÇÜK DEĞİŞİKLİKLER

  • 4 yıldızlı Poppy'nin Sağlam Çekiç atışları artık büyük rakip gruplarına daha sık isabet ediyor.
  • Viego'nun Zırhı ve Büyü Direnci: 25 ⇒ 30
  • Azir'in İleri! Hasarı: 100/150/550 ⇒ 105/160/550
  • Ölümün İsyanı'nın Saldırı Hızı: %30 ⇒ %25
  • Giderilen Ölümün İsyanı Hatası: Gecenin Kıyısı artık kanama etkisini kaldırmıyor.
  • Zaun modifikasyonlarının şampiyonları yedek kulübesine yerleştirerek çıkarılabildiği artık özelliğin ipucunda belirtiliyor.
  • Şok Sağlıklı ve Üç Elin Sesi Var eklentilerinin can ilavesi için yalnızca eşsiz şampiyonları saydığı artık ipuçlarında belirtiliyor.

GİDERİLEN HATALAR

  • Evriştirici eklentisinin en güçlü birim hesaplamalarını şaşırtabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Rek'Sai'nin yeteneğinin hasar artışlarından iki katı faydalanmasına yol açan hata giderildi.
  • Yıkılmadım ayaktayım: Yorick'in Mezarlığı artık bir oyuncu Son Direniş veya Son Kaynaklar eklentilerini tetiklediğinde eşya kazandırmıyor.
  • Doğuştan Yıldızlar eklentisiyle yıldız seviyeleri yükseltilen şampiyonların yıldız seviyeleri artık kopya ordularda da yükseliyor.
  • Durmadan Yenile eklentisinin çember turlarından sonraki ilk yenilemeyi bedelsiz kılamamasına yol açan hata giderildi.
  • Işıltı Şırıngası artık ilgili birimin modifikasyon tetiklenmeden önce infaz edilmesini önlüyor.
  • Saksı değil: Rek'Sai, Taric'in kalkanıyla koruduğu bir birimi infaz etmeye çalıştığında artık Taric'i infaz etmiyor.
  • Thresh'in İç Kalesi artık Hiper Yenileme'de çalışıyor.
  • Demacia Tacı artık Muhteşem İkili'de yeniden işlenemiyor.
  • Hükümdarın yedeği olmaz: Demacia Tacı artık Muhteşem İkili'de yedek kulübesindeki birimlerin üstünde kullanılamıyor.
  • Zed 9 birimlik Ionia eşiğinden artık doğru ilaveyi kazanıyor.
  • Senna ve Sion artık yetenekleriyle Morellonomikon'un yakma tesirini uygulayabiliyor.
  • Kimyasal Geliştirmeler eklentisinin Zaun modifikasyonuna sahip birimlere kazandırdığı ilave can artık modifikasyonlar çıkarıldığında anında kalkıyor.
  • 1 yıldızlı Teemo'nun yetenek hasarı artık doğru değerde görünüyor.
  • Glasc Sanayicilik artık bir şampiyonun üstünde şampiyonun özelliklerinden birinin amblemini oluşturduğunuzda altın kazandırıyor.
  • Nesli asla tükenmeyecek: T-Hex'in satılmasını gerektirdiği için tamamlanamayan bir görev düzeltildi.
  • Adanmışlık eklentisi amblemi olmayan bir özellikten 4 birim ileri sürdüğünüzde artık bozulmuyor.
  • Yıldızı parlayanlar: 3 yıldızlı 3 birim ileri sürmeden Yordle'lardan birini 4 yıldıza yükseltmeye imkân tanıyan ve haksız avantaj elde etmek için kullanılan hata giderildi.
  • Birden fazla Demirci'nin Eldiveni'nin birimlere aynı anda Hokkabaz Merceği kazandırdığı durumlarda Hokkabaz Mercekleri artık doğru birimleri kopyalıyor.
  • KOD ADI: Kozminik'in kışkırtma animasyonunu (Ctrl+2) art arda kullanmak artık gezegenin kaybolmasına yol açmıyor.
  • Façabıyık'ın Miyavtant Laboratuvarı'ndaki mor görsel efekt artık diğer tahtalara göz attığınız sırada birkaç saniyeliğine ekranda kalmıyor.
  • Chibi Minik Şeytan Teemo artık Çok Düşük grafik seçeneklerinde oynayan oyuncular için beyaz renkte parlamıyor.
  • Balçık'ın kışkırtma animasyonu (Ctrl+2) sırasında bozulan gözleri ve ağzı düzeltildi. Düzeltme şu çeşitleri etkiliyor: Altın Kremalı Balçık, Karidesli Balçık, Terbiyeli Çorba Balçık ve Şeftali Çiçeği Balçık.


Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.