Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends 13.18 Yama Notları Yayınlandı


League of Legends, popüler çevrimiçi çok oyunculu bir savaş arenası oyunudur ve sürekli olarak güncellenen yama notlarıyla oyuncularına heyecan verici deneyimler sunmaya devam etmektedir. Bu strateji tabanlı oyun, her yama ile oyun mekaniği, karakter dengesi, görsel güncellemeler ve yeni içeriklerle geliştirilmektedir. Eşsiz oyun deneyimi ve sürekli güncellenen içerikleriyle League of Legends, oyunseverlerin heyecanını canlı tutmaya devam ediyor. League of Legends Yama notları açıklandı. LoL yama notlarında öne çıkanları sizlerle paylaşıyoruz. 13.18 Yama notları ağırlıklı olarak şampiyonlarda ve oynanışta değişiklik var. LoL yama notlarında öne çıkanları ve detayları Kopazar'da her yamada olduğu gibi sizlerle!

Şampiyonlar

Bard

Pasifin azami tını miktarı arttı, tını süresi uzadı. W'nun artık yük mekaniği var, bekleme süresi arttı, mabedin tam iyileştirmeye ulaşması için gereken süre azaldı.

 Bu yamada sevilen tını koleksiyoncusuna bazı yaşam kalitesi değişiklikleri getiriyoruz. Bu değişikliklerle hedefimiz Bard'ın W'sunun hem kendisinin hem de takım arkadaşlarının daha çok işine yaraması ve pasif değişikliklerinin haritada dolaşan şampiyon temasını özellikle uzun mesafeler kat ettiğinde pekiştirmesi. 

Pasif - Gezginin Çağrısı

  • AZAMİ TINI MİKTARI: 5 ⇒ 10
  • TINI SÜRESİ: 7 saniye ⇒ 20 saniye

W - Koruyucunun Mabedi

  • MABET ÜSTÜNE MABET: Koruyucunun Mabedi artık zamanla en fazla 2 yük biriktirebiliyor.
  • BEKLEME/YÜK YENİLEME SÜRESİ: 14 saniye ⇒ 18 saniye
  • MABEDİN TAM İYİLEŞTİRMEYE ULAŞMA SÜRESİ: 10 saniye ⇒ 5 saniye
  • MABEDİN HAREKET HIZI İLAVESİ: 1,5 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %30 ⇒ 1,5 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %20/22,5/25/27,5/30 (+%0,05 YG)

Gwen

Can büyüme oranı arttı. Pasifinin canavarlara verdiği hasar arttı.

 Ormancı Gwen hiç de iyi bir konumda değil. Aslında Gwen üst koridor için de biraz güçlendirilebilir ama orman rolü için epey bir güçlendirilmesi gerekiyor. Haliyle büyü hasarı veren taşıyıcı seçeneği olarak ormancı Gwen'in cazibesini arttırmak için biz de bu yamada makasımızı biledik. Bin Kesik yalnızca normal saldırılara değil her bir Q isabetinde uygulandığı için aşağıdaki hasar güçlendirmesinin Gwen'in canavarlara yönelik hasarını epey arttırmasını bekliyoruz. Pasif güçlendirmesi, 12.13 Yaması'nda getirdiğimiz orman rolü zayıflatmasını geri almak için. Böylece orman rolüne istediğimiz düzeyde bir güçlendirme getirmiş oluyoruz. Yani Gwen'in üst koridordaki gücünün aşağı yukarı aynı kalmasını bekliyor ve orman rolünün de artık seçenekler dahilinde olmasını istiyoruz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 109 ⇒ 115

Pasif - Bin Kesik

  • CANAVARLARA YÖNELİK BÜYÜ HASARI: 6 (+%10 YG) ⇒ 10 (+%15 YG)


Irelia

R'nin bekleme süresi azaldı.

 Irelia genelde başarıya ulaştığı yüksek beceri düzeylerinde bile artık istikrarsız bir tablo çiziyor. Hasarını doğrudan arttırmadan Irelia'yı güçlendirmek için ultisinin bekleme süresini azaltıyoruz. Bekleme süresi an itibarıyla oldukça yüksek. Bunu azalttığımızda rakiplerine saldırmak için daha fazla fırsat bulacağını düşünüyoruz. 

R - Keskin Hapis

  • BEKLEME SÜRESİ: 140/120/100 saniye ⇒ 125/105/85 saniye

Jarvan IV

Pasifin hasarı azaldı.

 Jarvan IV geçen yamada getirdiğimiz Shojin'in Mızrağı ve Kaniçen güçlendirmelerinden nasibini alarak epey güçlendi. İleri safha eşyaları olarak da sıklıkla Donmuş Yürek, Ruh Gömleği ve Koruyucu Melek'i tercih ediyor. Böylece hem oldukça dayanıklı oluyor hem de bol bol hasar verebiliyor. Bu durumun sebeplerinden biri de pasifi olduğu için pasifinin hasarını onu saldırı gücü eşyaları almaya teşvik edecek şekilde azaltıyoruz. 

Pasif - Ordu Marşı

  • NORMAL SALDIRILARLA VERİLEN İLAVE FİZİKSEL HASAR: Hedefin mevcut canının %8'i ⇒ Hedefin mevcut canının %6'sı

Kassadin

R'nin yetenek gücü oranı arttı.

 13.15 Yaması'nda bir aksilik sonucu gelen güçlendirmenin ardından oyuncular Kassadin'in yeni güç seviyesini merak ediyor. Bu konuyu şimdi ele alıyoruz. Bu değişikliği bile isteyerek getirmemiştik ama yayınlandığı gibi onun farkına vardık. Sonuç olarak da Kassadin'in yeni güç seviyesinden memnun olduğumuza karar verdik. 

R - Boşluk Geçişi

  • BÜYÜ HASARI: 70/90/110 (+%40 YG) (+%2 Azami Mana) ⇒ 70/90/110 (+%60 YG) (+%2 Azami Mana)


Kayn

Pasifin Darkin iyileştirmesi düzenlendi. Darkin R'sinin hasarı azaldı.

 Geçtiğimiz yamada Kayn'in hem Gölge Suikastçı hem de Darkin biçimlerini zayıflatmaya çalıştık. Ama Darkin Kayn'i zayıflatmamıza rağmen temel eşyalarından birini güçlendirdiğimiz için neticede Kayn'in zayıflayan tek biçimi Gölge Suikastçı oldu. Yarım kalan işi tamamlayıp bu yamada Darkin biçimini de zayıflatıyoruz. Oyunu iyi geçen bir Kayn 8. seviye civarlarında dönüşebiliyor fakat Darkin pasifi bugüne kadar 1. seviyeden itibaren güçleniyordu. Bu değişiklikle birlikte Kayn'in iyileştirme etkisi daha net olacak ve ileri safhalardaki gücü azalacak. 

Pasif - Darkin Tırpan

  • DARKİN İLAVESİ: RHAAST - İYİLEŞTİRME: Şampiyonlara verilen fiziksel hasarın seviyeye bağlı olarak %20-30'u ⇒ Şampiyonlara verilen fiziksel hasarın %25'i


R - Davetsiz Misafir

  • DARKİN BİÇİMİNİN VERDİĞİ HASAR: Hedefin azami canının %15'i (100 İlave SG başına +%13) ⇒ Hedefin azami canının %15'i (100 İlave SG başına +%10) (Not: Hâlâ açıklamada belirtilen hasarın %65'ine eşdeğer miktarda can yeniliyor.)


Kennen

E'nin enerji bedeli azaldı. R'nin bekleme süresi artık seviyeye bağlı olarak azalıyor.

 Son dönemlerde tekli sırada pek kimseyi çarpamadığı için bu yamada Kennen'in voltajını köklüyoruz. Zaten hasar yönünden pek eksiği olmadığı için güçlendirme hakkımızı yeteneklerini daha sık kullanabilmesine yöneltiyoruz. Öncelikle E'sinin enerji bedelini azaltıyoruz. Zaten E'sini en son geliştirdiği için oyunun büyük bir kısmında bu yeteneğin bedeli 100 Enerji olmaya devam edecek. Azalan enerji bedeli sayesinde Kennen daha sık minyon dalgası temizleyebilecek, takasa girebilecek, çatışma başlatabilecek ve kaçabilecek. Kennen takım savaşlarında ağırlığını hissettirmek adına ultisine bel bağladığı için ikinci olarak da bu yeteneğin ileri safhalardaki bekleme süresini azaltıyoruz. 

E - Şimşek Gibi

  • ENERJİ BEDELİ: 100/95/90/85/80 Enerji ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 80


R - Yıldırım Yağmuru

  • BEKLEME SÜRESİ: Bütün yetenek seviyelerinde 120 saniye ⇒ 120/100/80 saniye


Rell

E'nin ilave hareket hızı azaldı.

 Rell son dönemlerde oldukça güçlü. Profesyonel düzeyde hem destek hem de orman konumlarında eşit oranda tercih ediliyor. Tekli sıradaysa genellikle destek rolünde oynanıyor. Bununla beraber şu an için ormanda o kadar popüler olmasa da ormancı olarak da oynanabilmesini desteklemeye devam edeceğiz. Fakat an itibarıyla biraz zayıflatılması gerekiyor ve maalesef ormandaki gücünü etkilemeden destek gücünü zayıflatmanın bir yolu yok. Rell'in en hızlı destek temasına layık bir şampiyon olması bizim için önemli. Ancak ona karşı yapılabilecek hamlelerin yalnızca Tos ve Derisini Yüz yeteneklerinden ibaret olmaması için bir değişiklik yapmamız gerek. 

E - Son Sürat

  • İLAVE HAREKET HIZI (RAKİPLERDEN UZAĞA): %15/17,5/20/22,5/25 ⇒ %12/14/16/18/20

  • İLAVE HAREKET HIZI (RAKİPLERE DOĞRU): %30/35/40/45/50 ⇒ %24/28/32/36/40

Senna

Pasifin kritik vuruş hasarı azaltması kaldırıldı. W'su artık alan etkisine yakalanan tüm rakiplere pasifini uyguluyor.

 Senna ilk çıktığı dönemlerde kritik vuruş hasarına bir azaltma da dahil etmiştik. Çünkü kritik vuruş eşyaları alabildiği takdirde aşırı güçlü olmasını bekliyorduk. Fakat oyunun şu an geldiği noktada Senna kritik vuruş eşyalarını tercih ettiğinde tahminlerimizin aksine epey zayıf kalıyor. Artık Senna'nın kritik vuruş eşyaları aldığında aşırı güçlü olmasıyla ilgili bir çekincemiz kalmadığı için bu hasar azaltmayı da yetenek setinden kaldırıyoruz. Ayrıca W'suna özellikle birden fazla rakibi sabitlemeyi başardığınızda epey işinize yarayacak bir pasif uygulama güçlendirmesi getiriyoruz. 

Pasif - Bağışlama

  • KALDIRILDI KRİTİK VURUŞ HASARI AZALTMASI: Artık kritik vuruş hasarını %8,5 azaltmıyor.


W - Son Kavuşma

  • ALAN ETKİSİ: Son Kavuşma'nın alan etkili sabitlemesinden etkilenen rakiplere de artık Senna'nın Sis pasifi uygulanıyor.


Thresh

W'nun ruh başına kalkan gücü arttı.

 Thresh an itibarıyla biraz zayıf olsa da hem oynaması hem de izlemesi çok keyifli bir şampiyon. Thresh'in hem saldırı hem de savunmaya katkıda bulunabilen bir destek olması önemli. Skor tehdidi ve kitle kontrolü yönünden bir eksiği yok. Dolayısıyla bu değişiklik savunma açısından da geride kalmaması için. 

W - Karanlık Geçiş

  • KALKAN GÜCÜ: 50/70/90/110/130 (ruh başına +1,5) ⇒ 50/70/90/110/130 (ruh başına +2)

Tryndamere

Can büyüme oranı azaldı, taban saldırı gücü azaldı.

 Geçen yamada getirdiğimiz değişikliklerin ardından Tryndamere yeni saldırı menziliyle epey başarılı oldu. Başlangıçta biraz fazla güçlendirmiş olsak da bu değişikliğin doğru yolda olduğunu düşünüyoruz. Çünkü bu değişiklik oyuncuların rakipleriyle arasındaki mesafeyi göz önünde bulundurmalarını gerektiren ilginç bir beceri sınaması anlamına geliyor. Eskiden bu sınama "Rakibe yapışabilir miyim?" sorusundan doğuyordu. Sonrasında da kimin nitelikleri üstünse onun dövdüğü bir arbedeyle sonuçlanıyordu. Bundan böyle Tryndamere'i 175 Saldırı Menziline göre dengelemeye devam edeceğiz. Böylece gücünün bir kısmını doğrudan hasarı yerine yetenek setinin akıllıca hamleleri ödüllendiren kısımlarına aktarabileceğiz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 115 ⇒ 108

  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 68 ⇒ 66

Xayah

Taban canı azaldı, can büyüme oranı arttı. E'nin bekleme süresi arttı.

 Xayah son dönemlerde hem profesyonel düzeyi hâkimiyeti altına aldı hem de tekli sıranın yüksek beceri düzeylerinde oldukça güçlü hale geldi. Tüm nişancılar arasında savunmaya en meyilli ulti Xayah'da olduğu için erken safhalardaki gücünü hedef alıyoruz. Böylece özgün taraflarına dokunmadan rakiplerine daha çok karşı hamle imkânı tanıyoruz. Bu uğurda taban canını azaltıp can büyüme oranını arttırıyoruz. Bu değişiklik erken safhalarda daha kırılgan olacağı ama 6. seviyeyle birlikte daha dayanıklı hale geleceği için sonradan güçleneceği anlamına geliyor. Ayrıca özellikle yüksek beceri düzeylerindeki oyuncuların faydalandığı E yeteneğinin ilk seviyelerdeki bekleme süresini arttırıyoruz. Böylece koridorda daha zayıf fakat Navori Seribıçakları'nı aldıktan sonra eskisi kadar güçlü olmasını bekliyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 660 ⇒ 630
  • CAN BÜYÜME ORANI: 102 ⇒ 107

E - Keskin Çekim

  • BEKLEME SÜRESİ: 11/10,5/10/9,5/9 saniye ⇒ 13/12/11/10/9 saniye


Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.