Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends Yama Notları açıklandı. Bu yama ağırlıklı olarak nişancılar üzerine yapılmıştır. İşte 13.1B LoL Yama notları ayrıntıları sizlerle! 

League of Legends Yama Notları 13.1B şu şekilde:

Şimdi yamamıza dönelim. Sezon Öncesi Dönem çalışmalarımızı nişancıların yanı sıra nişancı ve dövüşçü eşyalarında kapsamlı değişiklikler yaparak devam ettiriyoruz. Ayrıca bu yamada profesyonel düzeye yönelik Lucian/Nami ve Yuumi zayıflatmaları, Kimya Ejderi güçlendirmeleri, yeni Ay Tanrıları kostümleri ve bir teslim oylaması güncellemesi de getiriyoruz. Vadi'de görüşmek üzere!

 Yamada Öne Çıkanlar

LoL Yama Güncellemeleri : Şampiyonlar

 GANGPLANK

Saldırı gücü büyüme oranı arttı. E'nin kritik vuruşlarda verdiği ilave hasar azaldı.

Bu yamadaki nişancı değişiklikleriyle beraber Gangplank de turnayı gözünden vuracak. Fazla bereketli bir vurgun yapmaması için Gangplank'i şimdiden zayıflatıyoruz. Böylece ileri safhalardaki gücünü şu ankiyle yaklaşık olarak aynı seviyede tutuyoruz. 

Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 4 ⇒ 3,7 

E - Barut Fıçısı

  • KRİTİK VURUŞLARDA VERDİĞİ İLAVE HASAR: %10 ⇒ %5

 

  HEIMERDINGER

Q taretlerinin canı azaldı. W'nun büyü hasarı azaldı.

Heimerdinger, parlak zekâsıyla geçtiğimiz Dünya Şampiyonası'nda gönülleri fethettikten sonra yüksek beceri düzeylerinde ve profesyonel maçlardaki seçilme oranını arttırmaya devam ediyor. Ama maalesef Heimerdinger'ın dâhice hamlelerine karşılık verebilecek kimse yok. Bu yüzden alt koridordaki gücünü ve can sıkıcılığını azaltmak için taretlerinin canını ve roketlerinin taban hasarını düşürüyoruz. Diğer yandan yetenek gücü oranını arttırarak Heimerdinger'ı orta koridordaki etkililiğini koruyoruz. 

 

Q - H-28G Evrim Tareti

  • TARET CANI: Seviyeye bağlı olarak 175-700 (+ seviyeye bağlı olarak %5-40 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 130-640 (+ seviyeye bağlı olarak %5-45 YG)

W - Hextech Mikro Roketler

  • BAŞLANGIÇ BÜYÜ HASARI: 50/75/100/125/150 (+%45 YG) ⇒ 40/65/90/115/140 (+%55 YG)

 

 KASSADIN

E'nin bekleme süresi arttı.

13.1 Yaması'nda Seraph'ın Şefkati değiştiğinden beri Kassadin'in keyfine diyecek yok. Haliyle kendisini dizginlemek için biraz zayıflatıyoruz. Ne de olsa her güzel şeyin bir sonu vardır.

E - Güç Darbesi

  • BEKLEME SÜRESİ: 21/19/17/15/13 saniye ⇒ 21/20/19/18/17 saniye

 

 KİNDRED

Q'nun taban hasarı azaldı.

Kindred son dönemlerde zaten avdan ava koşuyordu ama dövüşçü eşyası değişikliklerinin onu olumsuz, nişancı eşyası değişikliklerininse genel olarak epey olumlu etkilemesini bekliyoruz. Dolayısıyla güç seviyesini mevcut haliyle aynı seviyede tutmak için Kindred'ı önlem olarak zayıflatıyoruz. 

Q - Okların Dansı

  • FİZİKSEL HASAR: 60/85/110/135/160 (+%75 İlave SG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%75 İlave SG)

 

 LİLLİA

Pasifin yetenek gücü oranı arttı. Q'nun yetenek gücü oranı arttı. E'nin yetenek gücü oranı arttı, bekleme süresi artık yetenek seviyesine bağlı olarak azalıyor.

Lillia'nın ardından bu yamada bir de Uğursuz Koruma'yı zayıflattığımız için ceylanın bacağını dolaylı yoldan kırmayalım diyoruz ve çoğu yetenek gücü oranını düzenliyoruz. Bu sayede Lillia'yı dizilimlerindeki yetenek gücünü arttırmaya teşvik ediyoruz. 

Pasif - Düş Dalı

  • BÜYÜ HASARI: Hedefin azami canının %5'i (100 YG başına +%1,2) ⇒ Hedefin azami canının %5'i (100 YG başına +%1,5)

 

Q - Çiçek Açtıran

  • BÜYÜ HASARI: 35/45/55/65/75 (+%40 YG) ⇒ 35/45/55/65/75 (+%45 YG)
  • DIŞ ÇEMBER GERÇEK HASARI: 35/45/55/65/75 (+%40 YG) ⇒ 35/45/55/65/75 (+%45 YG)

E - Dönertohum

  • BÜYÜ HASARI: 70/95/120/145/170 (+%45 YG) ⇒ 70/95/120/145/170 (+%60 YG)
  • BEKLEME SÜRESİ: Bütün yetenek seviyelerinde 16 saniye ⇒ 16/15,5/15/14,5/14 saniye

 

 LUCİAN

Taban manası azaldı, mana büyüme oranı arttı. (9. seviyede güçleniyor.) Taban mana yenilenmesi azaldı, mana yenilenmesi büyüme oranı arttı. (14. seviyede güçleniyor.)

Lucian ve Nami'nin profesyonel turnuvaları ele geçirmesine bir dur demenin zamanı geldi. Maalesef mevcut haliyle Lucian seçkin düzeyde olmayan oyuncuların elinde pek etkili değil. Bu yüzden koridordaki dürtme potansiyelini azaltıyor (1. seviyede yaklaşık %10 daha az mana) ve ileri safhalardaki olası hataları (11. seviyeden itibaren daha çok mana) daha az cezalandırıcı hale getiriyoruz. Böylece bu uyumsuzluğa ortadan kaldırmayı umuyoruz. Bu zayıflatmaların bir diğer sebebiyse Lucian'ın bu yamadaki Canbiçen güçlendirmelerinden de epey faydalanacak olması. Genele baktığımızda Lucian'ın bu değişikliklerin ardından çoğu oyuncunun elinde aşağı yukarı aynı güçte, profesyonel oyuncuların elindeyse daha zayıf olacağını düşünüyoruz. 

 

Taban nitelikler

  • TABAN MANA: 349 ⇒ 320
  • MANA BÜYÜME ORANI: 38 ⇒ 43
  • TABAN MANA YENİLENMESİ: 8,18 ⇒ 7
  • MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,7 ⇒ 0,8

 

 MAOKAİ

Q'nun canavarlara yönelik ilave hasarı azaldı. E'nin büyü hasarı azaldı.

Maokai'nin ormanda sergilediği güç bu yamadaki Uğursuz Koruma zayıflatmasıyla kırpılacak gibi değil. Bu yüzden Maokai'nin dallarını iyice budayarak kendisini diğer ormancılarla yakın seviyeye çekiyoruz. 

Q - Diken Vuruşu

  • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 120/140/160/180/200 ⇒ 100/120/140/160/180

E - Fide Atışı

  • BÜYÜ HASARI: 55/80/105/130/155 (+%6 İlave Can) (+%40 YG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%5 İlave Can) (+%35 YG)
  • GÜÇLENDİRİLMİŞ FİDELERİN BÜYÜ HASARI: 110/160/210/260/310 (+%12 İlave Can) (+%80 YG) ⇒ 110/160/210/260/310 (+%10 İlave Can) (+%70 YG)

 

 NAMİ

W'su düzenlendi. E'nin taban hasarı azaldı.

Nami hem tekli sırada hem de profesyonel düzeyde baskın olduğu için W'sunun ve E'sinin sabit hasarını azaltıyoruz. Telafi olaraksa W'sunun yetenek gücü oranını arttırarak kendisini daha durgun sulara yönlendiriyoruz.

W - Med Cezir

  • BÜYÜ HASARI: 70/110/150/190/230 (+%50 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%55 YG)

E - Dalga Çağıran'ın Hediyesi

  • İSABET BAŞINA İLAVE BÜYÜ HASARI: 25/40/55/70/85 (+%20 YG) ⇒ 20/35/50/65/80 (+%20 YG)

 

 ORİANNA

Pasifin hasarı düzenlendi. Q'nun ilk hedeften sonrakilere yönelik hasarı arttı. W'nun mana bedeli azaldı. R'nin hasarı arttı.

Orianna profesyonel düzeyi tiktak şipşak ele geçirebildiği için epeydir orta koridorun yan aktörlerinden biri olmaya mahkûm oldu. Bu yüzden uzunca bir süredir ön plana çıkmadığını da göz önünde bulundurarak Orianna'ya birkaç ölçülü güçlendirme ve baş rolü kapma imkânı sunuyoruz.

Pasif - İşleyen Demir

  • TİK TAK: 1, 4, 7, 10, 13 ve 16. seviyelerde 10 - 50 ⇒ 1-18. seviyelerde 10 - 50 (Not: Hasarı değişmedi.)

Q - Komut: Saldır

  • TEMAS SONRASI HASARIN AZALMASI: Top isabet ettiği ilk hedefe %100 Hasar verir, ardından isabet ettiği rakip başına %10 daha az hasar verir ⇒ Top isabet ettiği ilk hedefe %100 Hasar verir, ardından isabet ettiği tüm rakiplere %70 Hasar verir

W - Komut: Uyumsuzluk

  • MANA BEDELİ: 70/80/90/100/110 ⇒ 70/75/80/85/90

R - Komut: Şok Dalgası

  • BÜYÜ HASARI: 200/275/350 (+%80 YG) ⇒ 250/350/450 (+%90 YG)

 

 RYZE

Taban büyü direnci azaldı. Pasifin yetenek gücü oranı azaldı.

13.1 Yaması'ndaki Asırlık Sopa ve Seraph'ın Şefkati güçlendirmelerinin en çok Ryze'a yaraması kimseyi şaşırtmadı. Bu eşyaların yeniden yetenek gücü ve dayanıklılık sağlamasıyla birlikte özellikle de yüksek ve profesyonel düzeylerde Ryze'ın yanaklarına renk (yani mor) geldi. Eskiden yetenek gücü ve mana eşyalarına erişimi daha kısıtlıyken pasifinin yetenek gücü oranını arttırmıştık ve şimdi de azaltıyoruz.

Taban nitelikler

  • BÜYÜ DİRENCİ: 36 ⇒ 32

Pasif - Büyü Ustalığı

  • AZAMİ MANA ARTIŞI: 100 YG başına %10 ⇒ 100 YG başına %6

 

 UDYR

Q'nun saldırı gücü oranı azaldı, saldırı hızı arttı. R'nin taban hasarı azaldı.

12.23 Yaması'nda Udyr'in Q'sunun gücünü diğer duruşlarına aktarmamızın ardından R'si umduğumuzdan daha kuvvetli hale gelip diğer duruşlarını seviye yükseltme açısından gölgede bırakmaya başladı. Bu güçlendirmelerden birini geri alıyoruz ve bu yamadaki Uğursuz Koruma zayıflatmasıyla beraber duruşlarının daha dengeli olmasını bekliyoruz. Diğer yandan saldırı gücü odaklı dizilimlerinin anlık hasar potansiyellerini de biraz azaltıyoruz. Çünkü bu dizilimler her ne kadar nispeten zayıf olsalar da özellikle erken safhalarda alınan zırh delmeyle birleşince yüzdelik cana bağlı anlık hasarlarıyla sinir bozucu olabiliyorlar.

Q - Yabani Pençe

  • İLAVE FİZİKSEL HASAR: %3/4/5/6/7/8 (100 İlave SG başına +%5) ⇒ %3/4/5/6/7/8 (100 İlave SG başına +%4)
  • İLAVE SALDIRI HIZI: %20/30/40/50/60/70 ⇒ %20/32/44/56/68/80

R - Kanatlı Kasırga

  • TETİKLENME BAŞINA TABAN HASAR: 10/20/30/40/50/60 ⇒ 10/19/28/37/46/55

 

 YUUMİ

Saldırı menzili azaldı. Pasifi artık saldırı menzilini geçici olarak arttırıyor.

Sihirli Kedimiz son zayıflatmalarıyla tekli sırada epey zayıfladı ama profesyonel düzeyde hâlâ güçlü. Onu yenileme çalışmalarımız devam ediyor ama şimdilik hem mevcut seçilme oranını hem de nişancı değişikliklerini göz önünde bulundurarak zayıflatmaların dozunu biraz arttırıyoruz. Yuumi'nin normal saldırılarıyla takasa girmesini zorlaştırıyoruz ve can havuzunu daha sınırlı bir hale getiriyoruz. Çünkü profesyonel düzeydeki baskınlığının önemli etkenlerini bunlar oluşturuyor.

Taban nitelikler

  • SALDIRI MENZİLİ: 500 ⇒ 425
  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 49
  • TABAN CAN: 550 ⇒ 500
  • TABAN CAN YENİLENMESİ: 7 ⇒ 5

Pasif - Dokuz Can

  • YENİ-SALDIRI MENZİLİ: Artık Dokuz Can hazır hale geldiğinde Yuumi sadece o saldırı için 25 İlave Menzil kazanıyor.
  • KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 60-380 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 45-300

W - Sen ve Ben!

  • DEĞİŞKEN KUVVET: 12-20 (+ ilavenin %12-20'si) ⇒ 12-20 (+ ilavenin %6-10'u)

E - Çıldırrr

  • KALDIRILDI-HAREKET HIZI: %20 (100 YG başına +%2) ⇒ %20 (Not: Yetenek gücü oranı kaldırıldı.)

 

 ZOE

E'si artık uyuttuğu rakiplerin büyü direncini azaltıyor.

Zoe, 12.10 Yaması'ndan beri yeni büyü direnci değerlerine göre düzenlenmeyen birkaç anlık hasar büyücüsünden biri olduğu için düşük beceri düzeylerinde zayıf kaldı. Zoe'nin oynanışı erken safhalarda öne geçip kartopu etkisinden faydalanmaya dayanıyor. Fakat son dönemlerde erken safhalarda Zoe'yle skor almak gittikçe zorlaştı. Bu yüzden Zoe'yi fazla baskın bir hale getirmeden anlık hasarını arttıracak küçük bir güçlendirme getiriyoruz.

Taban nitelikler

  • YENİ-ESKİSİNDEN DE HINZIR BALONCUK: Artık Zoe'nin Hınzır Uyku Baloncuğu yeteneğinden etkilenen rakiplerin büyü direnci %20/22,5/25/27,5/30 azalıyor. (Not: Bu zayıflatma etkisi hedef uyandığında kaybolur.)

Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.