Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends yama notları açıklandı. LoL yama notlarında Aurelion Sol'da kapsamlı bir düzenlemeye gidildi. Yeni hali ile Aurelion Sol sihirdar vadisinde 9 Şubat itibariyle yerini aldı! İşte LoL 13.3 Yama notları şu şekilde:

ŞAMPİYONLAR

Aurelion Sol

Kapsamlı Oynanış Yenilemesi, yetenekleri düzenlendi.

Amumu

Q'nun mana bedeli arttı. E'nin taban hasarı azaldı.

 Geçtiğimiz sezonun sonunda Hüzünlü Mumya'ya orman yoldaşları sayesinde arkadaş edinebilmesi için değişiklikler getirmiştik. Ama ormancı ve destek Amumu fazla popülerleştiği için kendisini iki rolde de zayıflatıyoruz. 

 

Q - Sargı Atışı

  • MANA BEDELİ: 40/45/50/55/60 ⇒ 45/50/55/60/65

E - Sinir Krizi

  • HASAR: 80/110/140/170/200 (+%50 YG) ⇒ 65/100/135/170/205 (+%50 YG)

Annie

Artık pasifi tam yüklü halde diriliyor. E'nin kalkan gücü arttı, bekleme süresi azaldı, yansıma hasarı ve yansıma hasarının koşulları düzenlendi. R ile çağrılan Tibbers'ın canı, zırhı, büyü direnci ve hareket hızı arttı.

 Annie son dönemlerde kolaylıkla alt edebileceği rakiplerin olduğu oyunları bile kazanmakta zorlanıyor. LoL'ün en eski şampiyonlarından birine ihtiyaç duyduğu yaşam kalitesi değişikliklerini sunarak Alev Kalkanı yeteneğini ve Kundakçı pasifini güçlendiriyoruz. Ayrıca Tibbers'ın da ileri safhalardaki çatışmalarda daha dayanıklı olmasını sağlıyoruz. Amacımız doğrudan anlık hasarını arttırmadan Annie'yi güçlendirmek. Fakat Vadi'yi küle çevirmediğinden emin olmak için gözümüz üzerinde olacak. 

 

Pasif - Kundakçı

  • İLK ALEV: Annie artık oyuna başlarken ve dirildiğinde tam pasif yüküne sahip oluyor.

E - Alev Kalkanı

  • KALKAN GÜCÜ: 40/85/130/175/220 (+%35 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%55 YG)
  • BEKLEME SÜRESİ: 14/13/12/11/10 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye
  • YANSIMA BÜYÜ HASARI: 20/30/40/50/60 (+%20 YG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%40 YG)
  • YENİYANSIMA BÜYÜ HASARININ KOŞULLARI: Alev Kalkanı etkinken kalkana normal saldırı isabet ettiren rakipler büyü hasarı alır ⇒ Alev Kalkanı etkinken kalkana normal saldırı ve yetenek isabet ettiren rakipler büyü hasarı alır
  • YENİYANSIMA BÜYÜ HASARI HAKKINDA AYRINTILAR: E - Alev Kalkanı yeteneği artık bir hedefe kalkan başına sadece bir kez hasar veriyor. (Not: Tibbers'ın kalkanı da yeni bir kalkan sayılıp bir hedefe kalkan başına bir kez hasar veriyor.)

R - Çağır: Tibbers

  • TIBBERS'IN CANI: 1300/2200/3100 ⇒ 1300/2200/3100 (+%75 YG)
  • TIBBERS'IN ZIRHI VE BÜYÜ DİRENCİ: 30/60/90 Zırh ve Büyü Direnci ⇒ 30/60/90 (+%5 YG) Zırh ve Büyü Direnci
  • TIBBERS'IN HAREKET HIZI: Bütün yetenek seviyelerinde 350 ⇒ 350/375/400

Jarvan IV

Taban zırhı arttı, W'nun bekleme süresi azaldı, kalkan gücü artık saldırı gücüne bağlı olarak artıyor, kalkan süresi azaldı.

İsmine rağmen Altın Kalkan yeteneğinin LoL tarihi boyunca ışıldadığını söylemek pek doğru olmaz. Jarvan'ın W'su profesyonel düzeyde az altınla etkili olabilen orman oyuncularının kullanabileceği faydalı bir savunma yeteneği olduğu için kasten biraz etkisiz hale getirilmişti. Fakat Dayanıklılık Güncellemesi'nden bu yana Jarvan'ın arka saflar için bir tehdit oluşturabilmesi gerekiyor. Bu yüzden de saldırı gücü odaklı dizilimlerini ödüllendirmek için kalkanını güçlendiriyoruz.

Taban nitelikler

  • TABAN ZIRH: 34 ⇒ 36

W - Altın Kalkan

  • BEKLEME SÜRESİ: 9 saniye ⇒ 8 saniye
  • KALKAN GÜCÜ: 60/80/100/120/140 ⇒ 60/80/100/120/140 (+%80 İlave SG)
  • KALKAN SÜRESİ: 5 saniye ⇒ 4 saniye

K'Sante

Taban canı arttı. Q'nun havaya savurma ve sersemletme süresi azaldı. W'nun asgari sersemletme süresi azaldı. R'nin ilave zırh ve büyü direnci kaybı arttı.

K'Sante an itibarıyla çok fazla kitle kontrolüne sahip. Bu yüzden de rakiplerini fazla etkili bir şekilde durdurabiliyor. Bu kadar baskın olmaması için bazı değerlerini azaltıyoruz. Ayrıca bu değişiklikler sıvışma niteliğinin Nazumah'nın Gururu'na karşı daha etkili olmasını da sağlayacaktır. Son olarak Hodri Meydan yeteneğini kullandıktan sonraki dayanıklılığını azaltarak rakiplerini ayrı düşürme ihtiyacının önemini arttırıyoruz. 

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 108 ⇒ 114

Q - Ntofo Darbeleri

  • Q3'ÜN HAVAYA SAVURMA SÜRESİ: 1 saniye ⇒ 0,65 saniye
  • Q3'ÜN SERSEMLETME SÜRESİ: 1-1,25 saniye ⇒ 1 saniye

W - Yolaçan

  • ASGARİ SERSEMLETME SÜRESİ: 0,35/0,45/0,55/0,65/0,75 saniye ⇒ 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 saniye

R - Hodri Meydan

  • KAYBEDİLEN ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: %65 İlave Zırh ve Büyü Direnci ⇒ %85 İlave Zırh ve Büyü Direnci

Kassadin

E'nin taban hasarı azaldı, yakınında kullanılan yeteneklerin sağladığı bekleme süresi azaltma miktarı azaldı. R'nin taban hasarı azaldı, yük başına ilave hasarı azaldı.

Son yamadaki zayıflatmalara rağmen Kassadin kassanmaya devam ediyor. Bu seferki zayıflatmalar esas güçlerinden ikisini hedef alıyor: erken safhalarda etkili takasa girme becerisi ve ileri safhalarda sık sık kullanabildiği E yeteneği. Her ikisini de zayıflatarak Kassadin'i dizginliyoruz.

E - Güç Darbesi

  • TABAN HASAR: 80/105/130/155/180 (+%85 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%85 YG)
  • YAKINDA KULLANILAN YETENEKLERİN AZALTTIĞI BEKLEME SÜRESİ: 1 saniye ⇒ 0,75 saniye

R - Boşluk Geçişi

  • BÜYÜ HASARI: 80/100/120 (+%40 YG) (+%2 Azami Mana) ⇒ 70/90/110 (+%40 YG) (+%2 Azami Mana)
  • YÜK BAŞINA İLAVE HASAR: 40/50/60 (+%10 YG) (+%1 Azami Mana) ⇒ 35/45/55 (+%10 YG) (+%1 Azami Mana)

Kayle

Pasifin ilave hareket hızı arttı. E'nin isabet halinde verdiği hasarın yetenek gücü oranı arttı, eksik can hasarı arttı.

Pasif - İlahi Yükseliş

  • HAŞMETLİ'YKEN İLAVE HAREKET HIZI: %8 ⇒ %10

E - Yıldızateşi Kılıcı

  • PASİFİN İSABET HALİNDE HASARI: 15/20/25/30/35 (+%10 İlave SG) (+%20 YG) ⇒ 15/20/25/30/35 (+%10 İlave SG) (+%25 YG)

Kayn

Pasifin Gölge Suikastçı biçimindeyken sağladığı hasar arttı. Q'nun saldırı gücü oranı arttı.

Gölge Suikastçı Kayn, özellikle düşük beceri düzeylerinde gölgelerden dehşet saçtığı eski günlerinden çok uzakta. Rhaast'ı pek güçlendirmeden Kayn'in daha marjinal kişiliğini desteklemek için SG oranını arttırıyoruz.

Pasif - Darkin Tırpan

  • GÖLGE SUİKASTÇI İLAVE HASARI: Şampiyonlara verilen azaltma etkileri sonrası hasarın seviyeye bağlı olarak %13-40'ı hasar verildikten sonraki ilk 3 saniye içinde büyü hasarı olarak yeniden verilir ⇒ Şampiyonlara verilen azaltma etkileri sonrası hasarın seviyeye bağlı olarak %15-45'i hasar verildikten sonraki ilk 3 saniye içinde büyü hasarı olarak yeniden verilir

Q - Karanlık Hasat

  • FİZİKSEL HASAR: 75/95/115/135/155 (+%65 İlave SG) ⇒ 75/95/115/135/155 (+%80 İlave SG) (Not: Rhaast'ın Q değerleri ayrı olduğu için bu değişiklik onun hasarını etkilemiyor.)

LeBlanc

Mana yenilenmesi ve mana yenilenmesi büyüme oranı arttı. Q'nun mana bedeli artık sabit. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı.

LeBlanc bir süredir tüm beceri düzeylerinde zorlanıyor. Artık profesyonel düzeyde de devamlı seçilmediğine göre oyun boyunca daha fazla manasının olmasında bir sakınca görmüyoruz. Bu güçlendirme sayesinde LeBlanc oyuncularının zor eşleşmeleri kazanmaları, daha fazla oyunda kartopu etkisinden faydalanmaları, minyon temizlemeleri ve rakiplerini dürtmeleri biraz daha kolaylaşacak. 

Taban nitelikler

  • MANA YENİLENMESİ: 6 ⇒ 8
  • MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 0,8 ⇒ 1

Q - Şer Mührü

  • MANA BEDELİ: 50/55/60/65/70 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 50

R - Taklit

  • BEKLEME SÜRESİ: 60/45/30 saniye ⇒ 50/40/30 saniye

Lee Sin

Q'nun saldırı gücü oranı arttı. E'nin taban hasarı azaldı, yavaşlatma oranı arttı.

Lee Sin'in beceri sınırı öyle yüksek ki biz zavallı fanilerin elinde neredeyse hep güçsüz oluyor. Fakat beceri sergileme imkânlarını azaltmak istemiyoruz. Dolayısıyla orta safhalardaki hasarını ve ileri safhalardaki işlevselliğini arttırarak Lee Sin oyuncularının klavyelerini dövmelerine gerek kalmadan başarılı olabilmelerini sağlıyoruz.

Q - Ses Dalgası / Titreşim Darbesi

  • SES DALGASI'NIN FİZİKSEL HASARI: 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%110 İlave SG)
  • TİTREŞİM DARBESİ'NİN ASGARİ FİZİKSEL HASARI: 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%110 İlave SG)(Not: Azami hasar hâlâ asgari hasarın iki katına eşit.)

E - Fırtına / Sakatla

  • TOPLAM HASAR: 100/130/160/190/220 (+%100 İlave SG) ⇒ 35/65/95/125/155 (+%100 İlave SG)
  • YAVAŞLATMA: %20/30/40/50/60 ⇒ %20/35/50/65/80

Trundle

W'nun bekleme süresi tüm yetenek seviyelerinde azaldı. Dansa olan tutkusunu keşfetti.

Bir yandan onu dolaylı olarak etkileyen sistem zayıflatmaları, bir yandan onu doğrudan etkileyen zayıflatmalar derken Trundle epeydir Trol Kralı'ymış gibi hissettirmiyor. Bu yüzden geçmişte bekleme süresini arttırdığımız Donmuş Krallık'ı eski haline çeviriyoruz ve trolümüzü eski günlerine döndürerek ona dans etmesi için bir sebep veriyoruz. (Evet, dansını da güçlendirdik.)

W - Donmuş Krallık

  • BEKLEME SÜRESİ: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye

Önemli Bilgi

  • ÇALKALA TROLÜM ÇALKALA: Trundle'ın dans hızı artık hareket hızına bağlı olarak artıyor.

Zac

W'nun yetenek gücü oranı azaldı. E'nin yetenek gücü oranı azaldı.

Zac elastik bir sapan gibi kendini ormanın ve birkaç koridorun daha zirvesine fırlattı. Geçenlerde getirdiğimiz Uğursuz Koruma zayıflatmaları Zac'i de bir nebze zayıflattı fakat diğer şampiyonlara kıyasla kendisi hâlâ fazla güçlü. Zac'in oyun devam ettikçe artan hasarını zayıflatıyoruz. Böylece ya diğer tanklar gibi hasar konusunda takım arkadaşlarına bel bağlamasını ya da kırılgan hedeflere tehdit oluşturmak için daha açgözlü yetenek gücü dizilimlerine yönelmesini sağlıyoruz.

W - Maddenin Kararsız Hali

  • BÜYÜ HASARI: 35/50/65/80/95 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8'i (100 YG başına +%4)) ⇒ 35/50/65/80/95 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8'i (100 YG başına +%3))

E - Elastik Sapan

  • BÜYÜ HASARI: 60/110/160/210/260 (+%90 YG) ⇒ 60/105/150/195/240 (+%80 YG)

Eşyalar

Erdem Işığı

 Erdem Işığı, alım oranı pek belli etmese de an itibarıyla aşırı güçlü. Ancak bu gücü tam anlamıyla gösteremiyor. Çünkü normalde güçlü bir eşya aldığınızda güçlü hissetmeniz gerekir ama bu eşyanın en iyi yönleri yeterince net değil. Erdem Işığı'nın faydalarını daha belirgin ve etkili bir hale getiriyoruz. Ayrıca bu eşyanın sınırları zorlamasına yol açan fazlalık gücün bir kısmını kaldırıyoruz. Diğer yandan efsuncuların yeterince savunma eşyası seçeneği olduğunu düşünüyoruz. Erdem Işığı'ysa daha az seçeneğe sahip, fedakâr tanklara yönelik bir eşya. Bu yüzden Erdem Işığı'nın değerini daha fazla can kazanmaya yetecek bütçeye sahip tanklara daha uygun hale getiriyoruz. 
  • TOPLAM BEDEL: 3000 ⇒ 3200
  • PASİF - KILAVUZ IŞIK BEKLEME SÜRESİ: 60 saniye ⇒ 90 saniye
  • PASİF - KILAVUZ IŞIK AZAMİ CAN ARTIŞI: %10 ⇒ %15
  • TOPLAM İYİLEŞTİRME: 9 saniye boyunca azami canın %8-16'sı (Not: İyileştirme artışı pasifi de dahil.) ⇒ 9 saniye boyunca azami canın %12'si
  • (KALDIRILDI)YETENEK HIZI: 1200 birim yakınındaki takım arkadaşlarınızla birlikte 20 Yetenek Hızı kazanırsınız ⇒ KALDIRILDI

Umbra Mızrağı

 Umbra Mızrağı suikastçıların, desteklerin ve özellikle suikastçı desteklerin (Sana diyoruz Pyke, masum totemlerimi rahat bırak.) elinde rakibin görüşünü kısıtlama konusunda fazla etkili. Yine de bu eşyanın cazip olmasını istiyoruz, bu yüzden bekleme süresini arttırıyor ve rakiplerin tuzaklarıyla totemlerini yok etme kabiliyetini zayıflatıyoruz. 
  • BEKLEME SÜRESİ: 40 saniye ⇒ 50 saniye
  • (GÜNCELLENDİ)MENZİLLİ ŞAMPİYONLARIN TOTEMLERE VERDİĞİ HASAR: Artık Umbra Mızrağı kullanan bir menzilli şampiyon totemlere saldırdığında 2 Gerçek Hasar veriyor.(Not: Umbra Mızrağı kullanan yakın dövüşçü şampiyonlar totemlere hâlâ 3 Hasar veriyor.)
  • (KALDIRILDI)TUZAK ETKİLEŞİMİ: Umbra Mızrağı tuzakları açığa çıkarmaya devam ediyor ama artık tek seferde kırmıyor.

Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.