Başlık
Başlık
Başlık
Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?
Starfield hileleri ve Starfield konsol komutları, sınırsız olanakların kapısını aralar. Dilediğiniz kadar yenilmezlik, Beceri Puanları, istediğiniz eşyalarla dolu bir envanter; bu hileler, sizi kozmik bir maceranın içine tamamen dalmak için mükemmel bir anahtar sunar! Starfield'ın hileleri, sağlık puanlarıyla uğraşma veya belirli becerileri seçme zahmetinden kaçınmanızı sağlar - neden birini seçesiniz ki, hepsine sahip olabilirsiniz?
Aşağıda, Starfield'daki tüm bilinen konsol komutlarını içeren kapsamlı bir liste oluşturduk. Ancak, bir uyarı: bu komutlar yalnızca PC'de kullanılabilir, 'her yerde oyna' özelliğini kullanarak PC'de hileyi etkinleştirip sonra Xbox'ta maceranıza devam edebilirsiniz.
Starfield'daki konsol komutlarıyla yolculuğunuza başlamak için önce konsolu açmanız gerekmektedir. İngiltere klavyelerinde, bu '`' Grave tuşuna basarak gerçekleştirilirken, ABD klavyelerinde '~' Tilde tuşuna basmalısınız. Bu tuşları, İngiltere ve ABD klavyelerinin sol üst köşesinde 'ESC' tuşunun hemen altında bulabilirsiniz.
Ardından konsol açılacak ve her bir konsol komutunu kolayca girebilmeniz için bir açılır menü sunacaktır. Büyük harf kullanma konusunda endişelenmenize gerek yoktur; hileler büyük veya küçük harfle yazılsa bile sorunsuz bir şekilde çalışır. Komutunuzu girdikten sonra, onu hayata döndürmek için 'enter' tuşuna basın. Ardından başka bir komut girebilir ve başka bir 'enter' basarak onun da harekete geçmesini izleyebilirsiniz.
Starfield oyunundaki birçok konsol komutu ve hileler, Elder Scrolls ve Fallout oyunlarındakilere benzerlik taşıdığından, Bethesda Game Studios'un diğer yaratımlarında hile kullanmaya alışkınsanız bunları çözmek oldukça kolaydır. Ancak, konsol komutlarını kullanırken dikkatli olmak son derece önemlidir, zira aşırı kullanım PC'nizi zorlayabilir ve bazı durumlarda mevcut kaydınızı tehlikeye atabilir.
Belirli bir komut arıyorsanız, aramanızı hızlandırmak için aşağıdaki arama çubuğunu kullanabilir veya sadece bu sayfada 'ctrl+f' kullanarak kozmik güç arayışınızı hızlandırabilirsiniz.
Komut |
Açıklama |
tgm |
Tanrı Modunu Açar - Ölümsüzlüğü ve sınırsız cephane sağlar. |
player.setav carryweight |
Taşıma Kapasitesini Değiştirir - (carryweight number) yerine istediğiniz taşıma kapasitesini girin. |
additem (Öğe Kimliği) (Değer) |
Öğeleri Ekler - '(Öğe Kimliği)' yerine belirtilen öğeler envanterinize eklenir (ayrı bir öğe kimliği listemiz vardır). |
tim |
Ölümsüz Modunu Açar - Zarar alırsınız, ancak hiçbir zaman 0 sağlık noktasına ulaşmazsınız. |
psb |
Oyuncu Büyü Kitabı - Kullanılabilir tüm güçleri açar. |
ToggleImmortalMode |
Ölümsüz Modunu Aç/Kapat - Sağlık, O2 ve Büyü azalabilir, ancak hiçbir zaman 0 olmaz. |
player.removeperk (Perk Kimliği) |
Becerileri, Özellikleri veya Arka Planları Kaldır - Belirtilen '(Perk Kimliği)' Beceri, Özellik veya Arka Plan kaldırılır. |
player.addperk (Perk Kimliği) |
Becerileri, Özellikleri veya Arka Planları Ekler - Belirtilen '(Perk Kimliği)' Beceri, Özellik veya Arka Plan eklenir. Bu komutun çalışması için en az bir Beceri puanına ihtiyacınız vardır. |
psb |
Oyuncu Büyü Kitabı - Tüm büyüler açılır. |
tdetect |
Algılama Modunu Aç/Kapat - NPC'ler artık sizi algılamaz. |
tcai |
Savaş AI Modunu Aç/Kapat - Savaş AI artık sizi hedef almaz. Kodu tekrar girerek devre dışı bırakabilir ve yeniden etkinleştirebilirsiniz. |
tcl |
No Clip Modunu Aç/Kapat - Karakter çarpışması devre dışı bırakılır, böylece duvarlardan, zeminlerden ve diğer nesnelerden geçebilirsiniz. Kodu tekrar girerek devre dışı bırakabilir ve yeniden etkinleştirebilirsiniz. |
tm |
Menüleri Aç/Kapat - UI menülerini açıp kapatır. |
tfc |
Ücretsiz Uçma Kamerasını Aç/Kapat - Kamera oyuncudan ayrılır, bu nedenle haritada serbestçe uçabilirsiniz. |
(Ref Kimliği).amod (OMOD Kimliği) |
Silah Modları Ekle - '(OMOD Kimliği)' yerine belirtilen silah modları '(Ref Kimliği)' referans silahınıza uygulanır. |
(Ref Kimliği).rmod (OMOD Kimliği) |
Ekli Silah Modunu Kaldır - '(OMOD Kimliği)' yerine belirtilen silah modları '(Ref Kimliği)' referans silahınızdan kaldırılır. |
killall |
Tüm NPC'leri Öldür - Bölgedeki tüm NPC'ler öldürülür. |
kah |
Tüm Düşmanları Öldür - Bölgedeki tüm düşman NPC'ler öldürülür. |
resurrect |
NPC'yi Yeniden Canlandır - Seçilen NPC canlandırılır. NPC'yi konsol komut menüsündeyken seçin, böylece Referans Kimliği görünür, ardından komutu girin. |
unlock |
Kapıları ve Konteynerleri Aç - Şu anda hedeflenen kapıyı veya konteyneri açar. Konsol menüsünde kapıyı seçin ve ardından komutu girin. |
sexchange |
Karakterinizin cinsiyetini değiştirir. |
showmenu sleepwaitmenu |
Yatak veya sandalye kullanmadan uyku/bekle menüsünü gösterir. |
player.setlevel (Değer) |
Karakter Seviyesini Artır - Karakterinizi belirtilen '(Değer)' seviyeye yükseltir. |
player.additem (Öğe Kimliği) (Değer) |
Belirtilen '(Öğe Kimliği)' öğeyi envanterinize ekler. |
player.placeatme (Öğe Kimliği) (Değer) |
Öğeyi Oluştur - Belirtilen '(Öğe Kimliği)' öğesi karakterinizin önünde doğrudan oluşturulur. |
player.paycrimegold 0 0 (Faction Kimliği) |
Suç Bedellerini Öde - Belirli bir Fraksiyon için açıkta kalan Suç Bedellerini öder. |
showlooksmenu player 1 |
Karakter Oluşturucu'yu Aç - Karakter oluşturucu menüsünü açar. |
saq |
Tüm Görevleri Başlat - Tüm Ana Hikaye ve Yan Görevleri başlatır (oyununuzu kullanırsanız yüksek bir çökme olasılığı vardır). |
caqs |
Ana Görevleri Tamamla - Tüm Ana Hikaye Görevleri tamamlanır (oyununuzu kullanırsanız yüksek bir çökme olasılığı vardır). |
ShowHighMaxHeights (shmh) |
Yüksek çözünürlüklü maksimum yükseklik verilerini gösterir veya gizler. |
EnableStoryManagerLogging |
Hikaye yöneticisi kaydını etkinleştirir. |
DumpPapyrusStacks (dps) |
Tüm Papyrus yığın bilgisini günlüğe döker. |
DumpPapyrusTimers |
Tüm Papyrus zamanlayıcı kayıtlarını günlüğe döker. |
DumpPapyrusLOSEvents |
Tüm Papyrus LOS olay kayıtlarını günlüğe döker. |
DumpPapyrusDistanceEvents |
Tüm Papyrus mesafe olayı kayıtlarını günlüğe döker. |
DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi) |
Günlüğe dökülen Papyrus üzerinde her şeyi döker. |
DumpPapyrusEventRegistrations |
Belirtilen nesnenin (ve betiği) için tüm Papyrus olay kayıtlarını döker. |
RunCompaction |
Sıkıştırmayı çalıştırır. |
SetSubgraphToDebug |
Altgrafik'i Hata Ayıklamaya Ayarla. |
EnableRumble |
Titreşimi Aç/Kapat. |
HavokVDBCapture |
Havok VDB Yakalama. |
ToggleNavmeshInfo |
Harita kamerasına benzer bir görünüm modunu açar ve navmesh bilgilerini görüntüler. |
PlaySyncAnim |
Senkronize Animasyon Oynat. |
SetFormKnown |
Bir formun bilindiği bayrağı ayarlar. |
SetDebugQuest |
Yapılabilen yalnızca belirtildiğinde bir olay türünden başlanabilen bir görevi ayarlar. |
SetQuestAliasLogging |
Bir görev için alias günlüğünü açar/kapatır. |
SetRace |
Belirtilen aktörün ırkını ayarlar. |
FindForm (find) |
Bir form bulur. |
StartPapyrusScriptProfile (StartPSP) |
Bir Papyrus betiğini profillemeyi başlatır. |
StopPapyrusScriptProfile (StopPSP) |
Bir Papyrus betiğini profillemeyi durdurur. |
StartPapyrusFormProfile (StartPFP) |
Bir form üzerindeki Papyrus betiklerini profillemeyi başlatır. |
StopPapyrusFormProfile (StopPFP) |
Bir form üzerindeki Papyrus betiklerini profillemeyi durdurur. |
StartPapyrusStackRootProfile |
Bir betikte başlayan tüm Papyrus yığınlarını profillemeyi başlatır. |
StopPapyrusStackRootProfile |
Bir betikte başlayan tüm Papyrus yığınlarını profillemeyi durdurur. |
TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP) |
Papyrus'un küresel profilini açar ve kapatır (her şeyi profillemeyi başlatır). |
PrintQuestSceneInfo |
Geçerli sahnelerin mevcut durumunu Quest Inf dosyasına yazar. |
IsInvulnerable |
Aktör ölümsüz mü? |
CollisionMesh |
Mesh Çarpışma Bilgisini Aç/Kapat. |
HavokWorldStep (hkstep) |
BhkWorld Havok Adım Bilgisini Aç/Kapat. |
IsolateRendering |
Seçilen nesne için izole renderi etkinleştirir. |
ToggleWaterCurrentGeometry |
Su akış geometrisini görüntüler veya gizler. |
PerformAction |
Belirtilen eylemi seçilen aktörde gerçekleştirir. |
StartTrackPlayerDoors |
Oyuncunun etkinleştirdiği teleport kapılarını izlemeyi başlatır. |
StopTrackPlayerDoors |
Oyuncunun etkinleştirdiği teleport kapılarını izlemeyi durdurur. |
CheckPlayerDoors |
Takip Edilen Oyuncu yolunu görev hedefi yoluna karşı karşılaştırır. |
SetInChargen |
Chargen Modunun bazı yönlerini açar/kapatır [kaydetmeDevreDışı] [beklemeDevreDışı] [etkinleştirmeMesajıDevreDışı]. |
ForceReset |
Oyuna tam sıfırdan başlamasını zorlar. |
ForceCloseFiles |
Ana dosya ve eklentileri kapatır. Genellikle CreationKit'e aynı anda yüklenmiş bir eklentiye kaydetmek için kullanılır (Dikkat: Kendi riskinizde kullanın! Oyun deneyimi ve yeni kayıt dosyaları kararsız olabilir). |
HotLoadPlugin (HLP) |
Belirtilen eklentiyi yükler veya yeniden yükler. Yeniden başlatmadan değişiklikleri almak için kullanışlıdır (yüksek çökme ve bozuk kayıt dosyaları olasılığı yüksektir). |
GenerateBendableSpline (Spline) |
Bükülebilir bir spline geometri örneği oluşturur. |
Reload (Papyrus script) |
Belirtilen '(Papyrus betiği)' Papyrus betiğini yeniden yükler. |
TestAim |
Bir aktörün hedeflemesini test eder. |
TestLook |
Bir aktörün bakışını test eder. |
PushCamera |
Editör kamerasını itme işlemi yapar. |
MoveToEditorCamera |
Editör kamerasına taşınır. |
MoveToEditorSelection |
Editör seçimine taşınır. |
PlaceFurnitureTester (PFT) |
Seçilen mobilyayı kullanacak bir aktör yerleştirir. Opsiyonel parametre aracılığıyla aktör türünü belirtilebilir. |
DumpConditionsFunctions |
Şu anki koşul fonksiyonu çağrıları için mevcut sayaçları çıkarır. |
ReloadAnimationGraphs |
Şu anda yüklenmiş tüm animasyon grafiklerini yeniden yükler. |
ToggleWeaponOverlay |
Silah üstünü açar/kapatır. |
ForceDetect |
Seçilen aktörün belirtilen aktörü algılamasını zorlar. |
ChangeAnimArchetype (caa) |
Seçilen aktörün animasyon arketipini değiştirir. |
ChangeAnimFlavor |
Seçilen aktörün hayvan türünü değiştirir. |
SetAngryWithPlayer |
Oyuncuyla öfkeli olma bayrağını ayarlar. |
ForceRepath |
Aktörün yeniden yol hesaplamasını zorlar. |
ForcePathFailure |
Aktörün yolunu başarısız kılmak için zorlar. |
DumpFormList |
Verilen formlist içeriğini konsol çıkışına döker. |
TraceAnimationEvents |
Bir aktörün animasyon olaylarını izler. |
ShowMods |
Bir nesne üzerindeki tüm özellik modlarını gösterir. |
DumpInputEnableLayers |
Şu anda kullanılan tüm giriş etkinleştirme katmanlarını konsola döker. |
AttachMod |
Bir nesneye bir mod ekler. |
RemoveMod |
Bir nesneden bir modu kaldırır. |
SpawnTemplatedObject |
Bir şablon nesnesinin (nesne, seviye, pkeyword1, pkeyword2) bir referansını oluşturur. |
CallFunction |
Hedeflenen ref'te belirtilen Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, geri kalanı parametrelerdir. |
CallQuestFunction (cqf) |
Bir görevdeki belirtilen Papyrus işlevini çağırır. İkinci parametre işlevdir, geri kalanı parametrelerdir. |
CallGlobalFunction (cgf) |
Bir küresel Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, geri kalanı parametrelerdir. |
ResetInputEnableLayer |
Belirli bir giriş etkinleştirme katmanındaki tüm kontrol devrelerini sıfırlar. |
ForceEnablePlayerControls (fepc) |
Oyuncunun kontrollerini zorla etkinleştirir, katmanlara bakılmaksızın, EnablePlayerControls'ü gösterir. |
ResetForceEnabledPlayerControls |
Tüm zorla etkinleştirilen oyuncu kontrollerini sıfırlar. |
GetActorRefOwner |
Şu anda seçilen referansın sahibini yazdırır. |
SetActorRefOwner (saro) |
Şu anda seçilen referansın sahibini belirtilen aktöre ayarlar (veya belirtilen aktör yoksa oyuncuya ayarlar). |
HasActorRefOwner (haro) |
Şu anda seçilen referansın bir sahibi varsa 1'i veya yoksa 0'ı döndürür. |
SetOutfit |
Aktörün varsayılan kıyafetini değiştirir. |
PassTime |
Oyuncu uyurken saatlerin geçmesini sağlar. |
LinkLocations |
Verilen anahtar kelime altındaki iki konumu bağlar. |
ShowLinkedLocations |
Verilen anahtar kelimenin altında bağlı tüm konumları çıkarır. |
SetLinkedRef |
Geçerli referansı verilen anahtar kelimenin altında diğer bir referansa bağlar. |
ResetContainer |
Şu anda seçilen konteyneri sıfırlar, veya "1" belirtilirse tüm konteynerleri sıfırlar. |
SetSceneForDebug |
Geçerli hata ayıklama sahnesini ayarlar. |
PreloadExterior |
Şu anda seçilen referansın dış verilerini önceden yükler. |
TestPath |
Bir yolun hata ayıklama işlevini test etmek için kullanılan hata ayıklama işlevidir. |
ToggleControlsOverly |
Kontroller Üstünü Aç/Kapat. |
Refresh |
Bir referansın yeniden hata ayıklama işlevini yapar. |
DynamicResolution |
Dinamik çözünürlük ayarlarını değiştirir. |
TestLoadingMenu |
Yükleme menüsünü yükleme işlevini açar/kapatır. |
RecalcInstanceData |
Seçilen referans için veya hiçbir şey seçilmemişse yüklenen tüm referanslar için örnek verilerini yeniden hesaplar. |
ToggleReferencePose |
Seçilen aktörün referans pozunda olmasını zorlayan bir animgrafik için zorlayan bir animgrafik. "hedef" veya "rig"i de belirtmek mümkündür. |
SetPersistLocation |
Referans üzerinde kalıcı konumu ayarlamak için hata ayıklama işlevi. |
SetLocationRefType |
Bir referansın üzerindeki bir konum için konum başvuru türünü ayarlamak için hata ayıklama işlevi. |
ShowLocData |
Bir konum hakkında verileri dökme hata ayıklama işlevi. |
ReserveLoc |
Bir konumu neredeyse hiçbir dizi kullanılamayacak şekilde rezerve etmek için hata ayıklama işlevi. |
UpdateAwakeSound (UAS) |
Seçilen aktörün şu anki bilincini döngüyü günceller. |
SetHarvested |
Geçerli referansı hasat edilmiş veya hasat edilmemiş olarak işaretler. |
PauseScene |
Belirtilen sahneyi duraklatır veya duraklatır. |
SpawnDupe |
Seçilen referansın bir kopyasını oluşturur. |
DisableDistantReferences |
Seçilen referanstan belirli bir mesafeden daha uzaktaki referansları devre dışı bırakır. |
FireAssert |
Bir bildirimi (mevcutsa metni ile) ateşler. |
ForcePersistent |
Bir referansın kalıcı hale gelmesini zorlar. |
PlayActionCamera (pac) |
Hedef referans üzerinde belirli bir eylem kamerasını oynatır. |
StopActionCamera |
Eylem kamerasını durdurur. |
ChangeStance |
Aktörün duruşunu değiştirir. |
AuditionWwiseEvent |
Wwise olaylarını denemek için kullanılan komutların kümesi. |
AuditionReverbForm (arf) |
Bir Reverb formunu etkinleştirmeye zorlar. |
SetWwiseState (sws) |
Küresel Wwise bir durum ayarlar. |
SetWwiseRTPC (swr) |
Wwise RTPC'nin bir değerini ayarlar. |
Yukarıda listelediğimiz bütün Starfield hileleri ve konsol komutları bu yazı hazırlandığı sırada sorunsuz olarak çalışmaktaydı. Ancak zamanla oyun içerisinde yapılacak güncellemeler ve değişiklikler ile bu komutların pasif hale gelme ihtimali bulunduğunu lütfen unutmayınız. İyi eğlenceler!
Sözleşmelerimizi Güncelledik!
Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.
Sözleşmelerimizi Güncelledik!
Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.