Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

Valorant Yama Notları 8.0 | Valorant 8.0 Yaması


Valorant'ın son güncellemesi, oyunun her üyesi için önemli değişiklikler ve iyileştirmeler içeriyor. Bu güncelleme, oyuncuların eşleşmelerinde daha adil ve keyifli deneyim sağlamak için dengeli değişiklikler, yeni özellikler ve hataların giderilmesinden oluşuyor. Yayınlanan 8.0 Yama Notları ile yeni haritalar, silahlar ve özellikler ile beraber, birçok oyun dengesinde takım çalışmalarının öne çıkarıldığı bu güncelleme ile beraber yoğun ilgiye maruz kaldı. Bu yazıda, Valorant 8.0 yama notlarında yer alan tüm değişiklikleri, eklemeleri ve güncellemeleri ayrıntılı bir şekilde inceleyeceğiz

Riot Games'in en büyük yamanlarından biri olan 8.0 yaması birçok yeniliği de yanında getiriyor. En önemli ve oyuncuları heyecanlandıran yeniliklerden birisi de Outlaw silahının oyuna gelmesi. Outlaw silahını tanıtan Riot Games birçok oyuncunun ilgisini çekti.

Riot Games tarafından yayınlanan Yama notları şu şekilde:

Patch_Notes_Highlights_8_0_TR.jpg

GENEL GÜNCELLEMELER

  • Silah uğuru ekranında uğurlar artık isme göre alfabetik sırada görünüyor. Aradığınızı bulmanız daha da kolaylaşır diye umuyoruz!

AJAN GÜNCELLEMELERİ

agents-banner_deadlockupdate_orange.png

Deadlock

 

7.10 Yaması'nda gelen NanoÇekim (C) değişikliklerinin bir devamı olarak Deadlock'ın diğer iki yeteneği olan Sonik Sensör (Q) ve Bariyer Ağı'nın (E) da güçlü yönlerini ön plana çıkarmak istiyoruz.

 

  • Sonik Sensör (Q) yeteneğinin tetiklendikten sonraki hazırlanma süresini kısaltarak sersemletmesinin daha güvenilir olmasını sağlarken aynı zamanda yerleştirildiği noktadan alınıp tekrar yerleştirilebilmesini sağlayarak yeteneğe esneklik katıyoruz.
    • Sonik Sensör (Q)
      • Sonik Sensörler artık tur içinde yerleştirildikleri yerden alınabiliyor.
      • Sonik Sensör'ün yerleştirildiği noktadan alınma mesafesi arttı: 12 metre >>> 27 metre
      • Tetiklenme sonrası sersemletmeye hazırlanma süresi kısaldı: 1 sn. >>> 0,5 sn.
      • Sonik Sensör tetiklendikten sonra düşmanların yeteneği yok edebileceği süre kısaldı: 0,65 sn. >>> 0,5 sn.
      • Artık Deadlock ve takım arkadaşları yeteneğin etki alanı içerisindeyken hafif bir ses duyacaklar.
  • Bariyer Ağı (E) yeteneğinin duvarlarının uzunluğunu arttırarak benzer işlev üstlenen yeteneklere kıyasla daha geniş alanları bölebilmesini sağlıyoruz ve hızlıca yere atıldığında alana girişleri tamamen kapatabilme konusundaki güvenilirliğini iyileştiriyoruz.
    • Bariyer Ağı (E)
      • Bariyer Ağı duvarlarının maksimum uzunluğu arttı: 6 metre >>> 10 metre

 

killjoy-banner.png

Killjoy

 

Killjoy'un Taret (E) yeteneğinin koruduğu alanın genişliği, Taret'in otomatik olarak hedef tespit edebilmesi ve uzun bir görüş alanına sahip olması gibi başka güçlü yönleriyle bir araya gelince diğer savunma odaklı gözlem araçlarını epey geride bırakıyor. Taret'in görüş alanının küçülmesi Killjoy'u bu yeteneği yerleştirirken daha dikkatli kararlar almaya zorlayacak. Öte yandan Taret'in güncellenmiş görünümü hangi alanları koruduğunu daha anlaşılır kılacak.

 

  • Taret (E)
    • Görüş alanı küçüldü: 180 derece >>> 100 derece
    • Killjoy Taret'ini yerleştirdiğinde artık mini haritasında taretinin görüş açısının yansımasını görebiliyor.
    • Taret yeteneğine görsel efektler eklendi ve yetenek animasyonları yeni görüş açısını yansıtacak şekilde güncellendi.

 

HARİTA GÜNCELLEMELERİ

Kapı Düzenlemeleri

  • Etkileşime girilebilen kapıların yazılımında değişikliklere giderek kapıların ajan yetenekleriyle ve oyuncularla olan etkileşimini iyileştirdik.

icebox-banner.jpg

ICEBOX

Icebox geri döndü! Orta, B Yeşil ve B Turuncu bölgelerinde büyük değişiklikler var. Bu değişikliklerdeki amacımız Orta'yı ele geçirmenin her iki takım için de avantajlı olacağı bir durum oluşturmak ve çatışmaları daha tahmin edilebilir kılmak adına B Turuncu ile B Yeşil'den B Bölgesi'ne uzanan yolu basitleştirmek.

 

Saldıran Taraf Başlangıcı

 

  • B Geçit'ten Saldıran Taraf Başlangıcı'na bakan açıyı kapatmak için sol tarafa bir konteynır eklendi.

Copy_of_Icebox-Attacker-Side-Spawn-Before.jpg

Copy_of_Icebox-Attacker-Side-Spawn-After.jpg

B Yeşil

  • B Yeşil'de havada asılı duran konteynır oyuncular hem zeminde kaldığı hem de konteynırın üstüne çıkabildiği için buradaki çatışmaları fazlasıyla karmaşık hale getiriyordu. Bu konteynırı yukarı kaldırmak bu koridorda yaşanacak çatışmaları daha başa çıkılabilir kılacak.

Copy_of_Icebox-B-Green-Before.jpg

Copy_of_Icebox-B-Green-After.jpg

B Geçitin Dışı

  • Orta'yı tutmak her iki takıma da daha fazla şey katmalı diye düşündük. B Geçit'in içine hem Orta'yı hem de A Bölgesi'ni ve Savunan Taraf Başlangıcı'nı görebilen bir pencere yerleştirdik. Bu pencere haritanın diğer ucuna dönen düşmanlar üzerinde baskı kurma konusunda saldıranlara avantaj kazandırırken savunanların da B Mutfak veya Orta Kazan Dairesi'nden Orta'yı korurken daha fazla alan tutmalarını sağlayacaktır.

Copy_of_Icebox-B-Tube-Exterior-Before.jpg

Copy_of_Icebox-B-Tube-Exterior-After.jpg

B Geçit'in İçi

  • Duvara dayalı ve üst üste iki kutu yerleştirildi.

Copy_of_Icebox-B-Tube-Interior-Before.jpg

Copy_of_Icebox-B-Tube-Interior-After.jpg

B Kar Yığını

  • Orta'dan B Bölgesi'ne giden iki paralel yol vardı. Bu bölgede çıkan çatışmaları daha tahmin edilebilir kılmak için B Mutfak'a en yakın olan B Turuncu rotasını kapattık.
  • B Mutfak'a çıkan kar yığınını da kutuların üstünden sessizce inebileceğiniz şekilde düzenledik.

Copy_of_Icebox-B-Snow-Pile-Before.jpg

Copy_of_Icebox-B-Snow-Pile-After.jpg

01102023_WhatsNewInEp6ActIArticle_VALORANT_2022_E6-1_Article_Divider_Lotus_838x110_MB01.jpg

LOTUS

 

Lotus'ta saldıranlar savunanlar üzerinde kolayca büyük baskı kurabiliyordu. Tarafsız alanları düzenleyerek ve harita genelinde yaşam kalitesi güncellemelerine giderek savunanlara bölgeleri daha iyi tutabilmelerini sağlayacak daha fazla seçenek kazandırıyoruz.

 

A Ana

  • A Ana genişledi ve yeni kutular eklendi. Böylece savunanlar A Harabe kontrolü için savaşabilecekleri farklı seçenekler elde etmiş oluyor.
  • A Merdivenler'in dışındaki üst üste duran kutular arkalarındaki oyuncunun mermi yağmuruna tutulma ihtimalini azaltmak için kurşun geçirmez hale getirildi.

 

Copy_of_Lotus-A-Main-Before.jpg

Copy_of_Lotus-A-Main-After.jpg

A Geçit

  • Kırılabilen kapının etrafındaki alan genişletildi. Kırılan kapının dışarısındaki düşmanlarla çatışmak hep garip hissettiriyordu ancak bu değişiklik sayesinde bu odadayken çatışmaya girmek daha kolay hale gelecektir.

Copy_of_Lotus-A-Link-Before.jpg

Copy_of_Lotus-A-Link-After.jpg

A Kulübe

  • A Kulübe kapatıldı. Böylece Spike yerleştirme bölgesi daha anlaşılır ve geri alması daha kolay oldu. Savunan taraf başlangıcına doğru bakan bir hücre de eklendi ki savunanların bölgeyi tutmak için seçenekleri kısıtlı olmasın.

Copy_of_Lotus-A-Hut-Before.jpg

Copy_of_Lotus-A-Hut-After.jpg

B Bölgesi

  • B Bölgesi daha da genişledi ve savunulabilirliğini arttırmak adına girişe doğru yeni kutular eklendi.

Copy_of_Lotus-B-Site-Before.jpg

Copy_of_Lotus-B-Site-After.jpg

C Bölgesi

  • C Bölgesi'ndeki Spike yerleştirme alanı ve C Dönemeç'teki merdivenler buradaki Spike yerleştirme noktalarına esneklik kazandıracak şekilde güncellendi.
  • Bölgenin arka tarafındaki kutular düzenlendi.

Copy_of_Lotus-C-Site-Before.jpg

Copy_of_Lotus-C-Site-After.jpg

C Dönemeç

  • C Ana genişletildi ve yeni kutular eklendi. Böylece bu bölgenin ön tarafı daha savunulabilir hale geldi.
  • C Dönemeç'e çatışacak daha fazla alan ve yeni kutular eklendi.

Copy_of_Lotus-C-Bend-Before.jpg

Copy_of_Lotus-C-Bend-After.jpg

Dönen Kapılar

  • Dönen kapıların dönüşünü tamamlaması artık 8 yerine 10 saniye sürüyor. 8 saniye bu kapıların içerisinden yetenek kullanmak ya da çatışmak ve sonrasında dönüş tamamlanmadan içeri girebilmek için yeterli değildi. Burada sağlanan ek süre kapıların arkasından girilen çatışmaları sıklaştıracak ve herkesin vaktinde içeriye girebilmesini mümkün kılacak.
    • Dönen kapıların tek bir dönüşü tamamlayacağı süre arttı: 8 sn. >>> 10 sn.

MOD GÜNCELLEMELERİ

Takımlı Ölüm Kalım Savaşı

Sheriff'in 2. Aşama'daki silah ekosisteminde olması gerekenden daha iyi performans gösterdiğini fark ettik. Bundan ötürü diğer mühimmatlar pek tercih edilmiyordu. Bu değişiklikle diğer silahları da Sheriff'e karşı çatışırken etkili olacak birer seçenek haline getiriyoruz.

  • 2. Aşama - Sheriff Mühimmatı
    • Ağır Kalkanlar >>> Hafif Kalkanlar

 

Harita Rotasyonu

  • Takımlı Ölüm Kalım Savaşı ve özel oyunlar hariç tüm modlar rekabete dayalı harita havuzunu kullanacak.
  • Güncel harita havuzu: Icebox, Lotus, Sunset, Breeze, Ascent, Bind, Split.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

  • Outlaw oyundaki yerini aldı!
    • Riot Games Cephanelik sayfasından en yeni silahlara dair bilgi edinebilirsiniz.

Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.