Başlık
Başlık
Başlık
Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?
Valorant 4.04 Yaması Mart'ın ilk haftası oyunda aktif edildi. Yama ile bazı ajanların özelliklerinde değişikliğe giderken, harita güncellemeleri de yapıldı. Özellikle icebox haritası birçok güncellemeyle oyuncuların deneyimlerine sunuldu. Riot Games'in 4.04 yaması için yaptığı açıklama şu şekilde:
Bu aslında VALORANT 4. Bölüm 2. Kısım'da odaklanacağımız düzenleme çalışmalarının başlangıcı. Değişikliklere söz verdiğimiz Yoru yenilemesi, Kontrol Uzmanı rolünün yeniden şekillendirilmesi ve Icebox'taki düzenlemelerle (Ascent güncellemesini kaçırmayın) başladık.
Ayrıca Kontrol Uzmanı ajanlara ve Icebox'a yönelik güncellemelerin ardındaki değişiklikleri ve hedeflerimizi ayrıntılarıyla paylaşacağımız iki özel geliştirici makalesi de yayınlayacağız.
GENEL
OMEN
VALORANT'ın stratejik çeşitliliği geliştikçe Omen kendine metada bir yer bulmakta zorlanmaya başladı. Birçoğunuz Omen'ın oynanış döngüsünden keyif alsa da yüksek kademelerdeki oyunlarda bu ajanı seçmenin giderek daha zor bir karar haline geldiğini fark etmişsinizdir. Karanlık Örtü'ye yaptığımız zayıflatmaları geri alıp çatışmaya odaklı yeteneklerini biraz daha keskinleştirerek ajanın Kontrol Uzmanı olarak güvenilirliğini arttırmak istiyoruz.
Karanlık Örtü
Gizli Adım
Paranoya
BRIMSTONE
Brimstone genel itibarıyla güzel bir noktada olsa da kendini göstereceğine inandığımız senaryolarda çok iyi bir performans sergileyemiyordu. Dumanlı Hava Sahası'nı ve Kuvvet İşareti'nin çok yönlülüğünü etkileyen kısıtlamalar onun elini kolunu bağlıyordu. Bu değişiklikler ışığında Brimstone'un harita havuzunun yeterli bir bölümünde rekabetçi bir seçenek olacağını umuyoruz.
Dumanlı Hava Sahası
Kuvvet İşareti
ASTRA
Astra'nın oynanış tarzlarında ustalaşmanızla birlikte ajan hem organize hem de yüksek MMR değeri gerektiren oyunlarda baskıcı bir güce dönüştü. Güçlerini taklit ettiği Brimstone ve Omen'ı gölgede bıraktı çünkü Astra'nın tüm haritayı kapsayan yeteneklerine yetişemediler. Diğer Kontrol Uzmanlarına yer açmak için daha belirgin göreceli zayıf noktalar oluşturmak için çalışıyoruz. Astra'nın yaptığı her hamlenin önemini arttırmak adına ilk olarak genel yetenek çıktısını azalttık ve yeteneklerinin bekleme süresini arttırdık. Ayrıca, fırsattan istifade ederek geç kaldığını düşündüğümüz yaşam kalitesi güncellemelerini ve hata düzeltmelerini de yapıyoruz.
Yıldızlar
Çekim Alanı
Nova Darbesi
Yıldız Bulutu
Astral Yolcu
VIPER
Viper'ın kadrodaki Kontrol Uzmanı/Gözcü karışımı rolünü çok seviyoruz. Fakat getirdiğimiz güçlendirmeler ve haritalara yaptığımız yeni düzenlemelerle birlikte çoğu durumda kesinlikle alınması gereken Kontrol Uzmanı ve en iyi Gözcü ajan rollerini üstlenmiş olması bize göre biraz fazla. Aşağıdaki düzenlemelerle birlikte Viper'ın yakıtını iyi yönetmek ile rakiplerine daha net karşı saldırı fırsatları sunmak ve saldırabilecekleri aralıklar oluşturmak arasında kesin kararlar vereceği anlar oluşturmayı umuyoruz.
Yakıt
Zehir Perdesi
Zehir Bulutu
Asit Havuzu
YORU
Yoru birkaç yeni numarayla geri döndü. Yakında kalbinize Çatkapı misafir olacak. Fake At artık Yoru'nun birebir kopyası ve gafil avladığınız düşmanları pişman ettirmenin yeni yollarını bulmanıza yardımcı olacak. Çatkapı ışınlanma işareti (artık ışınlanma belirtilerini taklit de edebiliyorsunuz) Yoru'nun haritanın farklı yerlerinde baskı kurmasına ve düşmanları arkasını iki kere kontrol edecek kadar şaşırtmasına yardımcı olacak. Boyutlararası Geçiş sırasında Yoru artık etrafını normal şeklide görüyor ve yeteneklerini kullanabiliyor. Bu sayede arka saflarda baskıyı arttırırken takımının yanında da durabiliyor. Yoru'nun şaşırtmaca olayının bu kadar üstüne düşebilmek bizi mutlu ediyor ve Yoru'yu tekrar oynadığınızı görmek için sabırsızlanıyoruz.
Bu sürece nasıl gelindiğini merak ediyorsanız ilgili makale için tıklayınız.
Fake At
Çatkapı
Boyutlararası Geçiş
ASCENT
ICEBOX
Icebox'a gelen bu güncelleme çalışması B Bölgesi'ne odaklandı ve haritanın geneline etki eden bazı sorunlu yerleri düzenledi.
B Yeşil
B “Yeşil” koridorunda yapılan değişiklikler çoğunlukla saldıranların seçeneklerini iyileştirmeye ve alanı oynaması daha rahat bir hale getirmeye odaklıydı.Yeşil koridorun yanındaki Saldıran Başlangıcı binasının kapısı ilk hücreye taşındı. Bu değişikliğin amacı, birbirine benzeyen iki konumdan başka seçeneği olmayan saldıranlara B Yeşil'den yaklaşmanın yeni bir yolunu sunmaktı.
ÖNCE
SONRA
Yeşil koridor biraz genişledi. Bunun amacı bu alanda hareket etmeyi daha rahat hale getirmekti.
ÖNCE
SONRA
Sarının yanındaki Yeşil koridorda bulunan girinti biraz büyüdü. Bunun amacı B Bölgesi'ne ve Kardan Adam'a bakan açıları daha net ve okunabilir kılmaktı.
ÖNCE
SONRA
B Bölgesi'ndeki yenileme, saldırırken bölgeyi kontrol etmenin önemini arttırmaya ve bölgenin etrafındaki etkileşimleri daha yönetilebilir hale getirmeye odaklıydı.
ÖNCE
SONRA
Sarı konteynırın yönü değişti ve yanına yeni bir kutu yığını eklendi. Oyuncular Icebox'a alışmaya başladıkça Spike'ın yerleştirildiği birçok turun sarı konteynırın arkasında saklanma stratejisi etrafında döndüğünü fark ettik. Bu değişiklik sarı konteynırın bir nebze güç sağlamasına izin verirken bölgedeki alanı tutmanın değerini de arttıracak.
ÖNCE
SONRA
Alttaki konteynır kaldırıldı ve orada Yeşil'e bakan minik bir girinti açıldı. Üstteki konteynırın kapısı biraz genişletildi ve konumu düzenlendi. Bu sayede oyuncuların bölgenin etrafındaki çatışmaları daha iyi izole edebilmesine olanak sağlayacak ve yetenek kullanmayı daha anlamlı kılacak.
ÖNCE
SONRA
B Bölgesi'nin dış duvarı ve vinç bölgenin içine doğru yerleştirildi. Bölgenin daralmasıyla birlikte Kontrol Uzmanları boşlukları dert etmeden yeteneklerini rahatça kullanabilecek.
ÖNCE
SONRA
B Arka'daki bina kapandı. Saldıranları daha ileriye doğru bastırmaya ve daha fazla bölge tutmaya teşvik etmek istiyoruz. Bu binanın kapanması sayesinde oyuncular Kardan Adam'da kendilerini daha iyi konumlandırabilir. Belli bir yöne giden düşmanların önünü kesmek için B Çit'i kullanmayı daha çok ön plana çıkaracak.
ÖNCE
SONRA
Orta
Orta'ya yapılan değişikliklerde genel itibarıyla görüş açılarını ayarlamaya ve bu alanları oynanması daha rahat hale getirmeye odaklandık.
ÖNCE
SONRA
Mutfak'ın arka duvarı düzenlendi. Bu değişiklikle birlikte bu alanda ilerlemek daha rahat olacak ve oyuncuların bu alanı daha kolay temizlemesi sağlanacak.
ÖNCE
SONRA
Geçidin altındaki görüş açısını kapatmak için turuncu koridora kutu eklendi.
ÖNCE
SONRA
A Bölgesi
A Bölgesi savunanlara biraz ağır bir yük bindiriyordu. Bu değişiklikler onlara yeni seçenekler sunacak ve saldıranların görüş açılarını daha iyi izole etmelerine yardımcı olacak.
ÖNCE
SONRA
A Bölgesi'nin arkasındaki siper değiştirildi. Bu değişiklik savunanlara sığınabilecekleri fazladan küçük bir alan sağlayacak.
ÖNCE
SONRA
Saldıranların tarafındaki boru hattının yanında duran ve kafa uzatarak bakmayı sağlayan çıkıntı kaldırıldı. Saldıranların A Bölgesi'nden buraya bakabiliyor olması biraz fazlaydı. Bu değişiklik savunanların tehditlerin gelebileceği yerleri daha iyi izole etmesine imkân tanıyacak.
ÖNCE
SONRA
Ekranın üstündeki oyuncuların ayağının vurulmasına engel olmak için A'ya giden kapının eşiği alçaltıldı.
Latin Amerika'da yeni "belirleyici harita sisteminin" ilk testlerine başladık. Bu sistemin amacı oyuncuların karşılaştığı haritaların çeşidini arttırmak. Hiçbir sorun çıkmadığı takdirde önümüzdeki birkaç gün/hafta içinde bu sistemi (aşağıda açıkladık) tüm bölgelerde etkinleştireceğiz. Bu şu anda sadece Latin Amerika bölgesi için geçerli olsa da ileride yaygınlaştırma ihtimalimize karşın ona da değinmek istedik. Gelişmeler için resmi VALORANT kanallarını takipte kalın.
VP Alışverişlerinizde en uygun ve en ucuz VP Kopazar'da! 7/24 güvenli ve anında teslim VP Satın almak için Tıklayınız...
Sözleşmelerimizi Güncelledik!
Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.
Sözleşmelerimizi Güncelledik!
Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.