Güncel Bakiyem , TL
Bakiye Ekle

Başlık

Başlık

Başlık

Sepetinizde bazı ürünler bulunuyor. Hızlı alma işlemi için bu ürünler silinecek. Onaylıyor musunuz?

League of Legends, popüler çevrimiçi çok oyunculu bir savaş arenası oyunudur ve sürekli olarak güncellenen yama notlarıyla oyuncularına heyecan verici deneyimler sunmaya devam etmektedir. Bu strateji tabanlı oyun, her yama ile oyun mekaniği, karakter dengesi, görsel güncellemeler ve yeni içeriklerle geliştirilmektedir. Bu yazıda, League of Legends'ın en son yama notlarından ve oyunun nasıl evrildiğinden bahsedeceğiz. Oyuncular, bu güncellemelerle birlikte oyun içindeki değişiklikleri yakından takip ederek oyunu daha iyi anlamak ve rakiplerine karşı üstünlük sağlamak için stratejilerini güncelleyebilirler. Eşsiz oyun deneyimi ve sürekli güncellenen içerikleriyle League of Legends, oyunseverlerin heyecanını canlı tutmaya devam ediyor. League of Legends Yama notları açıklandı. LoL yama notlarında öne çıkanları sizlerle paylaşıyoruz. 13.23 Yama notları ağırlıklı olarak oyuniçi düzenlemeler ve şampiyonlarda değişiklik var. LoL yama notlarında öne çıkanları ve detayları Kopazar'da her yamada olduğu gibi sizlerle!

Yamada'da Öne Çıkanlar

Şampiyonlar

Azir

W'nun hasarı azaldı. Artık askerler isabet halinde etkileri birincil hedeflerine uyguluyor.

 Eşyaların isabet halindeki etkilerinden Azir'in faydalanamaması bu şampiyonu yeni öğrenen oyuncular için bir kafa karışıklığı ve hayal kırıklığı sebebi. Arena modu yayınlandığında bu durum yeniden dikkat çekti. Çünkü Azir'in çok işine yarayabilecek bazı eklentiler aslında hiç işine yaramamalarına rağmen oyuncuları bunları seçmeye yöneltiyorlar. Askerlerinin isabet halinde eşyaları tetiklemelerini test ettikten sonra bu değişikliğin Kumların İmparatoru'nun temasını hem Sihirdar Vadisi'nde hem de Arena'da geliştirerek işine yarayabileceğini düşünüyoruz. Bu değişiklik eşyalarla güçlenme oranını arttırıyor. Haliyle bir anda aşırı güçlü olmaması için yanında bir de önlem niteliğinde zayıflatma getirmemiz gerekti. 

W - İleri!

  • BÜYÜ HASARI: 10-18. seviyelerde 2-92 (+50/67/84/101/118) (+%60 YG) ⇒ 10-18. seviyelerde 2-77 (+50/65/80/95/110) (+%55 YG)

  • BÜYÜ HASARI: Askerler artık isabet halinde etkilerini birincil hedefleri üzerinde (yani tıkladığınız hedef) hasarlarının %50'siyle (Arena'da %100) tetikliyor. Buna Guinsoo'nun Hiddeti, Runaan'ın Kasırgası ve Kraken Katili gibi saldırı halinde etkileri de dahil.

Briar

Taban canı azaldı. W - Hapur Hupur'un hasarı azaldı.

 Zayıflatmalara rağmen Briar oyuncuları ustalaştıkça Briar'ın performansı da her geçen yamada yükseliyor. Dolayısıyla eskisinden daha az baskın olmasını sağlayacak bir zayıflatma getiriyoruz. Bu değişikliklerle birlikte zırh deşme ve dövüşçü dizilimleri arasındaki farkı kapatma çalışmalarımıza devam ediyoruz. Canının azalması diğer kaynaklardan elde edeceği ilave canın öneminin artması anlamına geliyor. Anlık hasarının azalması da uzun çatışmaya yönelik dövüşçü dizilimlerine kıyasla zırh deşme dizilimlerinin değerini düşürüyor. 

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 610 ⇒ 590


W - Hapur Hupur

  • İLAVE FİZİKSEL HASAR: 5/20/35/50/65 (+%5 Toplam SG) (+ hedefin eksik canının %10'u (+ 100 İlave SG başına %3,5)) ⇒ 5/20/35/50/65 (+%5 Toplam SG) (+ hedefin eksik canının %9'u (+ 100 İlave SG başına %2,5))

Janna

Pasifin ilave hareket hızı düzenlendi. W'nun bekleme süresi azaldı, menzili düzenlendi. R'nin bekleme süresi azaldı.

 Oyuncuların zamanla Janna'yı daha optimize kullanmalarını beklesek de (Uğultulu Kasırga yeteneği zayıfladığı için Aery'yi Çağır rününe dönmek gibi) 13.22 Yaması'ndaki yetenek seti güncellemesinin ardından Janna istediğimizden zayıf bir konumda kaldı. Oyunun tüm safhalarında keyifle oynanabilmesi için gücünün bir kısmını iade ediyoruz. Dikkatimizi çeken bir nokta Janna'nın özellikle erken safhalarda eskisinden zayıf olması. Dolayısıyla bu değişiklikler de özellikle erken safhalardaki gücünü arttırmaya yönelik.

Meltem'in menziline getirdiğimiz değişiklik genel anlamda bir güçlendirme demek. Bu yeteneğin menzili artık saldırı menziliyle aynı. Bu da küçük hedeflere karşı neredeyse aynı ama Cho'Gath gibi büyük şampiyonlara karşı gözle görülür bir menzil artışı anlamına geliyor. 

Pasif - Pupa Yeli

  • İLAVE HAREKET HIZI ARTIŞI: %20/25/30/35 ⇒ %30


W - Meltem

  • BEKLEME SÜRESİ: 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye

  • MENZİL: 650 Menzil, merkezden merkeze ⇒ 550 Menzil, uçtan uca (Not: Bu değişiklik W yeteneğini büyük hedeflere karşı daha iyi, küçük hedeflere karşı aşağı yukarı aynı yapmalı.)


R - Muson

  • BEKLEME SÜRESİ: 150/135/120 saniye ⇒ 130/115/100 saniye

Jarvan IV

Q'nun bekleme süresi arttı.

 Jarvan IV seçme, yasaklanma ve kazanma oranlarının yüksekliği bakımından tekli sırada fazlasıyla ön planda. Dizilimlerinden yüksek miktarda yetenek hızı elde ediyor, bu da E-Q kombosunun bekleme süresini fazla kısa bir hale getiriyor. Bu gücünü azaltmak için Q yeteneğinin bekleme süresini arttırıyoruz. Böylece bir miktar yetenek hızı aldıktan sonra hâlâ sık sık kullanılabilecek fakat şu anki kadar baskın bir halde olmayacak. 

Q - Ejderha Saldırısı

  • BEKLEME SÜRESİ: 10/9/8/7/6 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye

K'Sante

Q'nun mana bedeli arttı, taban hasarı azaldı. W'nun hatası giderildi. E'nin kalkanı azaldı. R'nin pasifinin ilave saldırı gücü düzenlendi, kullanım halindeki ilavesi azaldı.

 K'Sante 13.20 Yaması'ndaki yetenek seti güncellemesinin ardından istediğimiz biçimde rakiplerine daha fazla karşı hamle imkânı tanıyan bir şampiyona dönüştü. Fakat doğru miktarda güçlü ve zayıf olduğu eşleşmelerin gerçekleşmesi için ince ayarlarını yapmaya devam ediyoruz. Bu değişikliklerin amacı K'Sante'nin zayıf olduğu eşleşmelerde gerçekten zorlanmasını sağlamak. Kalkanını azaltmamız, Q'sunun manasını arttırmamız ve özellikle 6. seviyedeki güç artışının hasarını azaltmamızla birlikte 1'e 1'de güçlü şampiyonların koridorda K'Sante'ye karşı güçlü olmalarını bekliyoruz. Hâlâ K'Sante'nin oyun devam ettikçe güçlenen bir muhafız-biçici kırması olmasını istiyoruz. Ayrıca rakiplerini kolayca ezip geçememesi fakat üstünde ustalaşması zor olsa da buna değmesi için tarafımızca rötuşlanmaya devam edecek. 

Q - Ntofo Darbeleri

  • MANA BEDELİ: 15 Mana ⇒ 28/26/24/22/20 Mana

  • HASAR: 30/60/90/120/150 (+%40 SG) (+%30 İlave Zırh) (+%30 İlave Büyü Direnci) ⇒ 30/55/80/105/130 (+%40 SG) (+%30 İlave Zırh) (+%30 İlave Büyü Direnci)


W - Yolaçan

  • GİDERİLEN HATA: K'Sante'nin Yolaçan atılmasını erken başlatabilmesine yol açan hata giderildi. Artık Yolaçan'ın yoğunlaşması erkenden sonlandırılırsa yoğunlaşma sonunda bir atılma gerçekleşmeyecek.


E - Koşar Adım

  • KALKAN: 45/65/85/105/125 (+%15 İlave Can) ⇒ 50/90/130/170/210 (+%10 İlave Can)


R - Hodri Meydan

  • PASİFİN İLAVE HASARI: 6/11/16. seviyelerde %45/60/75 ⇒ 6-18. seviyelerde sabit artacak şekilde %30-78

  • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: 15/30/45 (+%25 İlave Zırh) (+%25 İlave Büyü Direnci) ⇒ 10/25/40 (+%25 İlave Zırh) (+%25 İlave Büyü Direnci)

Naafiri

Pasifin tazı hasarı azaldı. E'nin taban hasarı azaldı.

 Naafiri oynaması nispeten kolay bir suikastçı olması amacıyla tasarlandı. Özellikle ortalama beceri düzeyindeki oyunlara yönelik olduğu için oyunları hızla son erdirecek baskıyı kuramaması gerekiyor. Oynanışı en doğrudan olan suikastçılardan biri olma hedefinde başarıya ulaştığı kesin, hatta ileri safhaları da oldukça güçlü. Fakat an itibarıyla kazanma oranı fazla yüksek olduğu için bir zayıflatmayı hak etti. Oyundaki etkisini olabildiğince korumak adına altınla güçlenmesini koruyoruz ve onun yerine taban hasarlarını azaltıyoruz. Böylece skor almaya devam etmek için iyi bir performans göstermesini şart haline getiriyoruz. 

Pasif - Tazılar Sofrası

  • TAZILARIN SALDIRI GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 6-29,8 (+%4,5 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 5-25 (+%4,5 İlave SG)


E - Karnını Deş

  • ALAN ETKİLİ HASAR: 65/100/135/170/205 (+%80 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%80 İlave SG)

  • AZAMİ KARNINI DEŞ HASARI: 100/150/200/250/300 (+%130 İlave SG) ⇒ 95/140/185/230/275 (+%130 İlave SG)

Riven

Q'nun saldırı gücü oranı arttı. R'nin saldırı gücü oranı arttı.

 13.20 Yaması'nda getirdiğimiz kartopu etkisini zayıflatma güncellemesi Riven'ı da zayıflattı. Çünkü o da genellikle erken avantajlarını kartopu etkisine çevirmeye yönelik oynuyordu. Riven, üstatlarının elinde pek zayıf sayılmaz ama yine de kendisini bu şampiyonu oynamaya adayanların daha iyi ödüllendirilmeleri için Riven'ı biraz güçlendiriyoruz. 

Q - Kırık Kanatlar

  • HASAR: 15/35/55/75/95 (+%45/50/55/60/65 SG) ⇒ 15/35/55/75/95 (+%50/55/60/65/70 SG)


R - Sürgün Kılıcı

  • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: %20 ⇒ %25

Trundle

Saldırı gücü büyüme oranı arttı. Q'nun mana bedeli azaldı.

 Üst koridorda pek iyi bir performans göstermediği için Trundle'ın biraz yardıma ihtiyacı var. Bu uğurda takasa girmek ve minyon dalgasını temizlemek için sıkça kullandığı Q'sunun mana bedelini azaltıyoruz. Ayrıca saldırı gücü büyüme oranını da arttırarak zamanla güçlenmesini ve Üçlü Kuvvet'le olan uyumunu iyileştiriyoruz. 

Taban nitelikler

  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3 ⇒ 4


Q - Kopar

  • MANA BEDELİ: 30 ⇒ 20

Vel'Koz

Pasifin hasarı arttı.

 Vel'Koz şu an hem destek hem de orta koridor rollerinde epey zayıf olduğu için biraz güçlendiriliyor. Bu yamada pasifinin hasarını arttırıyoruz. Çünkü pasifi tetiklemesi için farklı hamleler yapması gerekiyor ve bu yüzden Vel'Koz oyuncularının bu pasifi tetiklediklerinde elde ettikleri ödülü arttırıyoruz. Bu değişiklikle beraber R yeteneğinin gücü de artacak. Fakat zaten kullanım başına pasifi bir kerecik tetikleyebildiği için kendisini hareketsiz bırakmasının ödülünün artmasında bir sakınca görmedik. 

Pasif - Organik Yapıbozum

  • HASAR: Seviyeye bağlı olarak 33-169 (+%50 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 35-180 (+%60 YG)

Ziggs

Taban saldırı gücü azaldı. Q'nun hasarı azaldı. W'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı, mana bedeli arttı.

 Geçtiğimiz yamadaki zırh zayıflatmaları Ziggs'in menzili epey yüksek olduğu için beklediğimiz kadar etkili olmadı. Bu yüzden tekli sıradaki gücünü göz önünde bulundurarak kendisini yeniden zayıflatıyoruz. Büyüyen isabet alanıyla birlikte güvenilirliği artan Q'sunun taban hasarını azaltarak erken safhalarda daha az baskın bir hale gelmesini sağlıyoruz. Ayrıca mana bedeli düşük olduğu için minyon dalgalarını temizlemeye de yarayan ama asıl işlevi çatışmaya girmek veya çatışmadan kaçmak olan W yeteneğinin bekleme süresini de arttırıyoruz. 

Taban nitelikler

  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 54 ⇒ 55

Q - Seksek Bomba

  • BÜYÜ HASARI: 95/145/195/245/295 (+%65 YG) ⇒ 85/135/185/235/285 (+%65 YG)


W - Patlayıcı Lokumu

  • BEKLEME SÜRESİ: 20/18/16/14/12 saniye ⇒ 24/21/18/15/12 saniye

  • MANA BEDELİ: 65 ⇒ 80


Güncel Blog YazılarıTÜMÜ

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

Sözleşmelerimizi Güncelledik!

Size daha iyi hizmet verebilmek adına tüm sözleşmelerimizi güncelledik. Üyeliğinize devam etmek için lütfen aşağıdaki sözleşmeleri onaylayın.


Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.